Gå til innhold

Hva er det som feiler meg? hvordan komme ut av dette? (Å gjøre noe for seg selv)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prisene har gått såpass opp at jeg ikke tror jeg vil bestille :( ny runde... utsette med 2 uker? Driver å søker jobber også!! Hva skjer om jeg får jobb og så skal jeg bort?:(

Anonymkode: f8fd3...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prisene har gått såpass opp at jeg ikke tror jeg vil bestille :( ny runde... utsette med 2 uker? Driver å søker jobber også!! Hva skjer om jeg får jobb og så skal jeg bort?:(

Anonymkode: f8fd3...449

Husker da jeg var arbeidsledig en periode, at jeg følte meg litt lost og det var vanskelig å reise bort. Man blir litt fanget når fremtiden er uviss. Lettere å være i jobb der man kan planlegge vanlig ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cathlin skrev:

Husker da jeg var arbeidsledig en periode, at jeg følte meg litt lost og det var vanskelig å reise bort. Man blir litt fanget når fremtiden er uviss. Lettere å være i jobb der man kan planlegge vanlig ferie. 

ja :( men jeg er oppgitt bare nå 😕 nå skulle jeg reise, spurte ei bekjent om hun hadde leidg plass i leiligheten slik at jeg kunne bo der en natt. Det kunne hun, hun skulle være hjemme likevel så jeg kunne bare si ifra.
En annen skal kjøre dagen før, så da slipper jeg å ta kollektivtransport så langt. Saken er at jeg sitter arbeidsledig i ei lita bygd, og hit flyttet jeg pga en pendlerjobb så jeg brukte aldri leiligheten jeg leide. 

Nå søker jeg jobber men får bara avslag etter intervju , så jeg finner ikke noen glede i det jeg driver med :( skulle egentlig startet på jobb i morgen dersom jeg fikk den :( men den gang ei..livet tar den kjedelige veien og jeg sitter fremdeles her.
Er jo ikke engang sikkert jeg finner meg jobb med det første, skal jeg liksom bare være her da? kjenner ingen her.... 

Anonymkode: f8fd3...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja :( men jeg er oppgitt bare nå 😕 nå skulle jeg reise, spurte ei bekjent om hun hadde leidg plass i leiligheten slik at jeg kunne bo der en natt. Det kunne hun, hun skulle være hjemme likevel så jeg kunne bare si ifra.
En annen skal kjøre dagen før, så da slipper jeg å ta kollektivtransport så langt. Saken er at jeg sitter arbeidsledig i ei lita bygd, og hit flyttet jeg pga en pendlerjobb så jeg brukte aldri leiligheten jeg leide. 

Nå søker jeg jobber men får bara avslag etter intervju , så jeg finner ikke noen glede i det jeg driver med :( skulle egentlig startet på jobb i morgen dersom jeg fikk den :( men den gang ei..livet tar den kjedelige veien og jeg sitter fremdeles her.
Er jo ikke engang sikkert jeg finner meg jobb med det første, skal jeg liksom bare være her da? kjenner ingen her.... 

Anonymkode: f8fd3...449

Nei, tror ikke du bare skal være der. Må du det? 

Hyggelig å høre at du har venner som har plass til å ta deg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, cathlin skrev:

Nei, tror ikke du bare skal være der. Må du det? 

Hyggelig å høre at du har venner som har plass til å ta deg inn. 

jaa... men det er kjedelig å gå rundt i Norge uten å ha noe å gjøre :( 
 

Anonymkode: f8fd3...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...