Gå til innhold

Fikk avslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og føler ingen trenger meg. Jeg har vært arbeidsledig i 2 år. Ikke gått på nav. Jeg har vært deprimert store deler av livet og kjenner det virker mer og mer håpløst å finne noen glede. 

Anonymkode: b1cd5...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og føler ingen trenger meg. Jeg har vært arbeidsledig i 2 år. Ikke gått på nav. Jeg har vært deprimert store deler av livet og kjenner det virker mer og mer håpløst å finne noen glede. 

Anonymkode: b1cd5...98d

Hva mener du? Arbeidsledig i 2 år? Hva lever du av? Sosialstønad? 

Jeg er over 40 år og har søkt jobb siden 2015. Har søkt intenst siste året. Men jeg har ikke fått noe jobb jeg heller. Jeg har heldigvis jobb. Men den er så usikker og det er iblant så lite at jeg kunne ønske å bytte jobb. Men det virker vanskelig for meg å få en butikkjobb i min alder. Jeg får også bare avslag. Har pratet med nav flere ganger. Men de vil kun hjelpe meg med et arbeidssøker-kurs om jeg blir helt arbeidsledig. Men det er jeg ikke. Mulig du bør melde deg inn i nav?

Forsøk å finn gleder uansett. 

Anonymkode: b57bb...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Arbeidsledig i 2 år? Hva lever du av? Sosialstønad? 

Jeg er over 40 år og har søkt jobb siden 2015. Har søkt intenst siste året. Men jeg har ikke fått noe jobb jeg heller. Jeg har heldigvis jobb. Men den er så usikker og det er iblant så lite at jeg kunne ønske å bytte jobb. Men det virker vanskelig for meg å få en butikkjobb i min alder. Jeg får også bare avslag. Har pratet med nav flere ganger. Men de vil kun hjelpe meg med et arbeidssøker-kurs om jeg blir helt arbeidsledig. Men det er jeg ikke. Mulig du bør melde deg inn i nav?

Forsøk å finn gleder uansett. 

Anonymkode: b57bb...317

Jeg lever ikke på nav. Jeg kommer til intervju, men thats it. Jeg lurer på hvordan det er å bli valgt til ting jeg. Å være ønsket. Få en kjæreste. Kjærestemateriale er jeg heller ikke når jeg går slik som nå. Blir liksom «hva gjør du?» «jeg søker jobber». Finnes da ikke noe spennende ved meg. 

Anonymkode: b1cd5...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Arbeidsledig i 2 år? Hva lever du av? Sosialstønad? 

Jeg er over 40 år og har søkt jobb siden 2015. Har søkt intenst siste året. Men jeg har ikke fått noe jobb jeg heller. Jeg har heldigvis jobb. Men den er så usikker og det er iblant så lite at jeg kunne ønske å bytte jobb. Men det virker vanskelig for meg å få en butikkjobb i min alder. Jeg får også bare avslag. Har pratet med nav flere ganger. Men de vil kun hjelpe meg med et arbeidssøker-kurs om jeg blir helt arbeidsledig. Men det er jeg ikke. Mulig du bør melde deg inn i nav?

Forsøk å finn gleder uansett. 

Anonymkode: b57bb...317

Men hva skal man finne glede i? Når du sparer så på pengene at du bare gjør ting som er gratis? Dessuten har jeg aspergersyndrom så selv om jeg føler at jeg gjør noe bra så synes ikke andre at det er bra. Mange av vennene mine begynner å studere i utlandet, de prioriterer ikke møter med meg heller. Andre venner i Norge er ferdig utdannet og har fått seg jobb og mann. De jeg kjenner fra skolen og som var av de som slet jobber på Kiwi, går på nav. Er redd det er sistnevnte som gjelder meg og. Noen kan beskrive meg litt slik at de ser meg , vil bli kjent med meg...men så er det liksom ingen inni meg. Mange ble også bare midlertidige venner, fordi jeg ikke er «god nok». Mange fester mye og jeg blir hun kjipe avholdsdama. 

Anonymkode: b1cd5...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lever ikke på nav. Jeg kommer til intervju, men thats it. Jeg lurer på hvordan det er å bli valgt til ting jeg. Å være ønsket. Få en kjæreste. Kjærestemateriale er jeg heller ikke når jeg går slik som nå. Blir liksom «hva gjør du?» «jeg søker jobber». Finnes da ikke noe spennende ved meg. 

Anonymkode: b1cd5...98d

Hva lever du av da?

Anonymkode: c3962...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lever du av da?

Anonymkode: c3962...463

Kan du ikke svare på spørsmålet eller komme med råd? Hvorfor henger folk seg alltid opp i det økonomiske? 

Jeg lever på sparepenger. I tillegg skaffet jeg meg en deltidsjobb der jeg jobbet hver 17 timer i uka. Jobben gikk konk og det var sjefens feil. 

I tillegg fikk jeg 100.000 i oppreisning etter en voldtekt

Anonymkode: b1cd5...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...