Gå til innhold

Frosken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vit at det er mange (de fleste) her som setter veldig stor pris på deg og det at du deler av din kunnskap for å prøve å hjelpe andre! Du har hjulpet mange, og du kommer fortsatt til å gjøre det. Takk for at du er her! :)

Anonymkode: 2aca2...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og en like stor takk til @kupton, @XbellaX, og min gode, snille venn @issomethingwrong , og alle dere andre! Det er mange flere med fast nick jeg kunne ha nevnt, vit at jeg og mange med meg setter pris på dere alle sammen! ❤️ Også dere som ofte eller bestandig skriver som anonym som også er med å hjelper andre! Det er bruk for dere alle! ❤️ 

Anonymkode: 2aca2...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...