AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Vit at det er mange (de fleste) her som setter veldig stor pris på deg og det at du deler av din kunnskap for å prøve å hjelpe andre! Du har hjulpet mange, og du kommer fortsatt til å gjøre det. Takk for at du er her! Anonymkode: 2aca2...90b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Og en like stor takk til @kupton, @XbellaX, og min gode, snille venn @issomethingwrong , og alle dere andre! Det er mange flere med fast nick jeg kunne ha nevnt, vit at jeg og mange med meg setter pris på dere alle sammen! ❤️ Også dere som ofte eller bestandig skriver som anonym som også er med å hjelper andre! Det er bruk for dere alle! ❤️ Anonymkode: 2aca2...90b 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg setter pris på alle her inne ❤️ Alle har noe å bidra med og det gjør meg glad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.