Gå til innhold

Vanlig å huske intime detaljer av ex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har bare ett spørsmål! Det er sånn at jeg og min samboer så på ett program på TV og de som tar å operere det ene og det andre altså fra pupper til rompe og tiss, også sier han at eksen hans hadde operert vagina også spør jeg han husker du det ? Så sier han ja, husker ikke du tingsen til din ex. Og det som er at de gjorde det slutt i 2009 så det er jo mange år siden. Han mente at det var helt vanlig å huske sånt. Så det jeg lurer på er det vanlig? Er det meg som er rar eller hva?  

Anonymkode: 3712d...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han husket at at ex-kjæresten opererte sin vagina er jo ikke så veldig spesielt å huske? Akkurat som om man hadde huska at h*n har brukket benet og fått på gips. Man glemmer jo ikke folk selv om man ikke er i forhold med dem?

Anonymkode: 32cdd...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nok endel med hvor lenge det er siden de var i forhold og hvor lenge de var sammen. Synes ikke det er så spesielt å huske for mennesker man var i forhold med over tid :) 

Anonymkode: 32cdd...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har bare ett spørsmål! Det er sånn at jeg og min samboer så på ett program på TV og de som tar å operere det ene og det andre altså fra pupper til rompe og tiss, også sier han at eksen hans hadde operert vagina også spør jeg han husker du det ? Så sier han ja, husker ikke du tingsen til din ex. Og det som er at de gjorde det slutt i 2009 så det er jo mange år siden. Han mente at det var helt vanlig å huske sånt. Så det jeg lurer på er det vanlig? Er det meg som er rar eller hva?  

Anonymkode: 3712d...d3f

Jeg synes det hadde vært mye rarere om han IKKE hadde husket akkurat det - for det er jo temmelig spesielt. :) Om jeg husker akkurat hvordan eksen så ut nedentil? Nei, det vil jeg ikke si, men dersom dette var et forhold som varte en stund så synes jeg ikke det er noe rart. Ikke heng deg opp i dette, det er ingenting å bry seg om og ikke noe rarere enn at man husker om eksen hadde blå eller brune øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har bare ett spørsmål! Det er sånn at jeg og min samboer så på ett program på TV og de som tar å operere det ene og det andre altså fra pupper til rompe og tiss, også sier han at eksen hans hadde operert vagina også spør jeg han husker du det ? Så sier han ja, husker ikke du tingsen til din ex. Og det som er at de gjorde det slutt i 2009 så det er jo mange år siden. Han mente at det var helt vanlig å huske sånt. Så det jeg lurer på er det vanlig? Er det meg som er rar eller hva?  

Anonymkode: 3712d...d3f

Å huske intime detaljer om ekser er ikke så vanskelig. Jeg husker, men det er ikke noe jeg ønsker å huske. Forsøker å ikke tenke på det. Lever i nåtiden, men man husker allikevel automatisk. Det ligger lagret i hjernen sikkert, selv om det er noe jeg aldri tenker på til daglig. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

(...) også sier han at eksen hans hadde operert vagina også spør jeg han husker du det ? Så sier han ja, husker ikke du tingsen til din ex. Og det som er at de gjorde det slutt i 2009 så det er jo mange år siden. Han mente at det var helt vanlig å huske sånt. Så det jeg lurer på er det vanlig? 

Anonymkode: 3712d...d3f

 

På 17.10.2019 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte mer på at han husket hvordan den så ut. Er det helt vanlig? 

Anonymkode: 3712d...d3f

Vanskelig å si om det er vanlig eller ikke, men jeg husker iallefall sånt. Kjønnsorganet var jo tross alt en av kroppsdelene jeg hadde mye nærkontakt med, så det syns jeg ikke er så rart. 

Jeg husker også eksens inngrep i nesa og albuen, og om han hadde hatt et inngrep på kjønnsorganet ville jeg HELT SIKKERT husket det :D 

42 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Å huske intime detaljer om ekser er ikke så vanskelig. Jeg husker, men det er ikke noe jeg ønsker å huske. Forsøker å ikke tenke på det. Lever i nåtiden, men man husker allikevel automatisk. Det ligger lagret i hjernen sikkert, selv om det er noe jeg aldri tenker på til daglig. 

Jeg går heller ikke å tenker på det, men jeg har ikke noe problem om det kommer en påminner heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Kayia skrev:

 

Vanskelig å si om det er vanlig eller ikke, men jeg husker iallefall sånt. Kjønnsorganet var jo tross alt en av kroppsdelene jeg hadde mye nærkontakt med, så det syns jeg ikke er så rart. 

Jeg husker også eksens inngrep i nesa og albuen, og om han hadde hatt et inngrep på kjønnsorganet ville jeg HELT SIKKERT husket det :D 

Jeg går heller ikke å tenker på det, men jeg har ikke noe problem om det kommer en påminner heller. 

Jeg tenker ikke på det :) . Det er historie nå. Konsentrerer meg om nåtiden. :) .Fortiden er lagt bak meg og jeg tar heller med meg det jeg lærte og det positive videre hehe.  

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...