Gå til innhold

Tilbringer du mye alenetid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i blant dårlig samvittighet fordi jeg liker å være en del alene. Jeg er samboer men jeg liker å ha et egetliv itilegg. Samboer bruker en del tid alene selv så dermed får jeg litt tid til meg selv. Og jeg nyter det. 

Har du behov for mye alenetid? 

Anonymkode: 0f784...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i blant dårlig samvittighet fordi jeg liker å være en del alene. Jeg er samboer men jeg liker å ha et egetliv itilegg. Samboer bruker en del tid alene selv så dermed får jeg litt tid til meg selv. Og jeg nyter det. 

Har du behov for mye alenetid? 

Anonymkode: 0f784...d50

Deilig med noen timer alene innimellom, men det blir ikke så mye av det. :) Nå kan kjæresten og jeg godt sitte i hver vår godstol og sulle med hvert vårt halve kvelden så sånn sett er det ikke noe problem egentlig, men jeg nyter å være helt alene hjemme innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Deilig med noen timer alene innimellom, men det blir ikke så mye av det. :) Nå kan kjæresten og jeg godt sitte i hver vår godstol og sulle med hvert vårt halve kvelden så sånn sett er det ikke noe problem egentlig, men jeg nyter å være helt alene hjemme innimellom.

Jeg gjør det samme. Kjæresten er veldig flink til å ta seg tid til egne fritidsinteresser. Og da blir jeg litt alene i blant. Og jeg nyter det. Jeg mener det er viktig. Jeg hadde et tidligere forhold hvor vi var sammen konstant og da forholdet tok slutt så var det veldig vanskelig å finne seg selv igjen. Er viktig å ta vare på seg selv og bruke litt egentid på seg selv og. 

Anonymkode: 0f784...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det samme. Kjæresten er veldig flink til å ta seg tid til egne fritidsinteresser. Og da blir jeg litt alene i blant. Og jeg nyter det. Jeg mener det er viktig. Jeg hadde et tidligere forhold hvor vi var sammen konstant og da forholdet tok slutt så var det veldig vanskelig å finne seg selv igjen. Er viktig å ta vare på seg selv og bruke litt egentid på seg selv og. 

Anonymkode: 0f784...d50

En balansegang er viktig tror jeg, både alenetid og det å være sammen og gjøre ting som kjærester. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

En balansegang er viktig tror jeg, både alenetid og det å være sammen og gjøre ting som kjærester. ❤️ 

Er helt enig med deg  :)

Anonymkode: 0f784...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i blant dårlig samvittighet fordi jeg liker å være en del alene. (…)  Samboer bruker en del tid alene selv så dermed får jeg litt tid til meg selv.

Hvorfor har du dårlig samvittighet for det, hvis samboeren din også synes det er greit (og det regner jeg med at han gjør, siden han selv tydeligvis liker å være alene)? Denne situasjonen er vel ikke problematisk så lenge begge er fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Hvorfor har du dårlig samvittighet for det, hvis samboeren din også synes det er greit (og det regner jeg med at han gjør, siden han selv tydeligvis liker å være alene)? Denne situasjonen er vel ikke problematisk så lenge begge er fornøyde?

Det er sant. Er ikke noe problematisk. Er bare sånn at jeg tenker at jeg er rar som liker å være alene uten samboer. Men det er nok naturlig. Jeg liker å være med samboer også. Men trives også alene. 

Anonymkode: 0f784...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

De eneste gangene jeg har hatt lite alenetid er når jeg har vært veldig forelsket. Utenom de periodene er jeg nesten bare alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å være for meg selv.  Får noen ganger dårlig samvittighet ovenfor folk jeg setter pris på, om jeg melder avbud etter de har bedt meg med på ting. Liker ro, men er jo kjekt å ha noen i nærheten, trenger ikke nødvendigvis å snakke så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, jadajadaflau skrev:

Jeg er veldig glad i å være for meg selv.  Får noen ganger dårlig samvittighet ovenfor folk jeg setter pris på, om jeg melder avbud etter de har bedt meg med på ting. Liker ro, men er jo kjekt å ha noen i nærheten, trenger ikke nødvendigvis å snakke så mye

Haha, hva er bakgry for at du valgte deg dette nicket? Jadajadaflau?

Anonymkode: c7bf8...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hva er bakgry for at du valgte deg dette nicket? Jadajadaflau?

Anonymkode: c7bf8...a13

Hehe. Var vel en blanding av  mangel på noe bedre, en del av hva jeg prøvde å velge var opptatt og hvordan jeg følte meg akkurat da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke så mye alenetid når man bor sammen med andre, men jeg er stortsett alene mens barna er på skolen. Ellers blir det lite tid alene for det er alltids noen som er i huset selv om jeg ikke gjør noe sammen med de. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være alene, men er det sjelden. Det hender ofte at jeg blir sittende lenge i bilen i garasjen eller utenfor butikken, bare for å nyte tid alene 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett alene om en ser bort fra fritidsinteresser en gang i uka, en og annen helg ol

Har kjærest men vi bor ikke sammen. Faktisk er min glede over alenetid litt «problematisk» i forholdet mitt. Vi snakker om å flytte sammen etter noen år som kjærester da vi har gått lei av å dra på «besøk med bag» men for å være ærlig så får jeg litt hetta med tanke på å dele luft med en annen person såpass mye

Har det så utrolig godt alene at det føles usikkert om kjærligheten er stor nok til å ville gi det opp

Jeg er en voksen kvinne btw 😃

Anonymkode: a63dd...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stort sett alene om en ser bort fra fritidsinteresser en gang i uka, en og annen helg ol

Har kjærest men vi bor ikke sammen. Faktisk er min glede over alenetid litt «problematisk» i forholdet mitt. Vi snakker om å flytte sammen etter noen år som kjærester da vi har gått lei av å dra på «besøk med bag» men for å være ærlig så får jeg litt hetta med tanke på å dele luft med en annen person såpass mye

Har det så utrolig godt alene at det føles usikkert om kjærligheten er stor nok til å ville gi det opp

Jeg er en voksen kvinne btw 😃

Anonymkode: a63dd...dd9

Skjønner deg godt. Jeg trenger også mye alenetid og jeg tror ikke jeg villet ha blitt samboer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg elsker å være alene, men er det sjelden. Det hender ofte at jeg blir sittende lenge i bilen i garasjen eller utenfor butikken, bare for å nyte tid alene 😃😃😃

Hahaha, akkurat som Atle Antonsen i serien Etaten. Når han har fått overdose av de kjipe kollegaene, setter han seg i bilen på parkeringsplassen, foretar seg en indre reise og hører på «All by myself» på full guffe. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stort sett alene om en ser bort fra fritidsinteresser en gang i uka, en og annen helg ol

Har kjærest men vi bor ikke sammen. Faktisk er min glede over alenetid litt «problematisk» i forholdet mitt. Vi snakker om å flytte sammen etter noen år som kjærester da vi har gått lei av å dra på «besøk med bag» men for å være ærlig så får jeg litt hetta med tanke på å dele luft med en annen person såpass mye

Har det så utrolig godt alene at det føles usikkert om kjærligheten er stor nok til å ville gi det opp

Jeg er en voksen kvinne btw 😃

Anonymkode: a63dd...dd9

Jeg flyttet sammen med min samboer for ca et halvt år siden. Jeg pleide å ha mye alenetid før, og jeg elsket det. Nå blir det mindre alenetid enn før men jeg har en del alenetid i blant. Og jeg nyter det. Han er flink å dyrke en hobby som han har og dermed blir det litt alenetid iblant. Men jeg er glad for at jeg ble samboer. Jeg angrer ikke på det. Men jeg hadde det bra alene og. Men trives enda bedre som samboer.  Dersom dette forholdet går slutt så ser jeg ikke for meg å bli samboer igjen. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 19.02, mariaflyfly skrev:

Hahaha, akkurat som Atle Antonsen i serien Etaten. Når han har fått overdose av de kjipe kollegaene, setter han seg i bilen på parkeringsplassen, foretar seg en indre reise og hører på «All by myself» på full guffe. 😂

Haha 😃😃😃 Det er bare SÅ meg! Fantastisk scene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...