Gå til innhold

Til de få som stemmer FRP.


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Hvorfor stemmer du FRP? Er du mest for den nasjonalkonservative fløyen, eller den liberalistiske fløyen? Eller begge deler?

 

Personlig er min eneste grunn til å stemme FRP, at jeg da kan stemme på Christian-Tybring-Gjedde. FRP sin ledende nasjonalkonservative politiker. Egentlig begynner jeg å bli misfornøyd med andre deler av partiet. Og hadde han trukket seg, tror jeg nok jeg ikke ville stemt i det hele tatt. Opplever også enkelte FRP politikere som litt harry, og også att de er ett parti som vil komme til å skape større forskjeller. Selv om kjernevelgerne dems er de som har lav utdanning og ofte er fattige.

 

Jeg så på TV2 i går, der Ingvild Jensen (propagandajournalist for innvandring), prøvde å vinkle det slik att grunnen til det dårlige resultatet i Oslo for FRP var att der hadde de nasjonalkonservative kommet mest til ordet i valgkampen. Jeg tror hun har misforstått grunding. Er det ikke Innvandringsmotstand som FRP har som eneste stemmesankende kort? Eller er jeg forvirret?

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor stemmer du på FrP når de ikke gir helse-Norge nok penger til å kunne forske på, og hjelpe, de som er syke? 

Anonymkode: 719e4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor stemmer du på FrP når de ikke gir helse-Norge nok penger til å kunne forske på, og hjelpe, de som er syke? 

Anonymkode: 719e4...44d

Jeg stemmer FRP fordi da jeg flyttet hit jeg bor, så var det ca 1/5 del fremmedkulturelle. Nå er det 3/5 del fremmedkulturelle. Hvis trenden fortsetter så blir det ikke mye igjen til velferd. Jeg liker heller ikke gjengene noe særlig.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg stemmer FRP fordi da jeg flyttet hit jeg bor, så var det ca 1/5 del fremmedkulturelle. Nå er det 3/5 del fremmedkulturelle. Hvis trenden fortsetter så blir det ikke mye igjen til velferd. Jeg liker heller ikke gjengene noe særlig.

Jo, de kan jo utdanne seg innen helse. Har sett svært mange "utlendinger" som jobber innen helse :)

Anonymkode: 719e4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de kan jo utdanne seg innen helse. Har sett svært mange "utlendinger" som jobber innen helse :)

Anonymkode: 719e4...44d

Innvandringen koster 100-200 milliarder i året.

Anonymkode: fdf69...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innvandringen koster 100-200 milliarder i året.

Anonymkode: fdf69...fc7

Ikke hvis alle bidrar til samfunnet.

Anonymkode: 719e4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis alle bidrar til samfunnet.

Anonymkode: 719e4...44d

Jeg snakker om hva det koster pr. i dag.

Anonymkode: fdf69...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...