Gå til innhold

Min fetisj


jadajadaflau

Anbefalte innlegg

Dette er igrunnen et ganske vanskelig tema å skrive om, og noe som nok mulig virker veldig «ekkelt»  og ubehagelig for de fleste.

Jeg har en form (vet ikke hva ellers jeg skal kalle det) for somnofili , eller søvnfetisj, rett og slett tenning av «sovende folk» . Med meg gjelder det da ikke folk som virkelig sover i det hele tatt, men da modeller i en slags rollespillsetteing som later som de er «bevisstløse» . Vet ikke hvorfor dette oppsto, men skjedde i ung alder. Tror  det kommer fra film.


Vet at dette blir forbundet med voldtekt, men har ikke fantasier om sex med eller beføling av sovende kvinner. Som sagt, er kun scener hvor modellen frivillig er med på det , og «spiller»,som gjør noe for meg. Har ikke et nedsettende kvinnesyn eller  problemer  med å snakke med kvinner. Er derimot , en «einstøing»  som liker å putle med sitt , og mister fort energi etter mye sosialisering.  Har noen bekjente ,  går sjeldent aktivt inn for å få venner, men tror og håper at jeg ikke anses som uhøflig, har i alle fall ikke forstått noe annet . Har vær sosialt utilpass siden barneårene, gjerne grunnet mobbing (ingen sympatifisking , bare reflekterer litt)

Ser det er en del nyheter som handler om voldtekt av folk som sover på fest , og at noen drar på alkoholfylte tilstelninger kun med dette i tankene, eller, grusomme tilfeller ala Bill Cosby. Dette synes jeg er like uakseptabelt, avskyelig og forstyrrende som alle andre . 

Føler jo en stor skam over denne fetisjen, som jeg ikke vet noen konkret grunn for hvorfor jeg har. Nå vel, følte for å dele dette på et vis.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en veldig uskyldig fetisj. Prøv å blås litt i skamfølelsen, tenk heller at du har litt ekstra krydder på "menyen" over hva som tenner deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jadajadaflau skrev:

Føler jo en stor skam over denne fetisjen, som jeg ikke vet noen konkret grunn for hvorfor jeg har. Nå vel, følte for å dele dette på et vis.

Ingen grunn til å skammme seg. :) Dette er jo rimelig uskyldig så det kan jo godt hende du finner en partner som vil spille med på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har vel latt meg "skremme" etter å ha gjort noen research . Har jo hatt lyst til å finne ut mer. Merke flere ser på dette som skremmende, men da tenker de vel kanskje på de som faktisk forgriper seg , som nevnte  Bill Cosby.   

Er naturlig sjenert, så alt i alt blir det jo tøft å kunne si det til noen. Vanskelig å skrive det her og. Men hvem vet?  Var  lettende å få positive svar, takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...