Gå til innhold

Jeg får panikk av henvisning!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt henvist til psykiatrisk poliklinikk og angrer på at jeg var med på det. Er så redd for hvor mange som får lese dette, og at jeg mister helt kontroll over mine personlige tanker. Har ikke fått noe svar ennå, og aner ikke hvor mange som leser og diskuterer meg nå... Hjelp, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 9d4f4...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt henvist til psykiatrisk poliklinikk og angrer på at jeg var med på det. Er så redd for hvor mange som får lese dette, og at jeg mister helt kontroll over mine personlige tanker. Har ikke fått noe svar ennå, og aner ikke hvor mange som leser og diskuterer meg nå... Hjelp, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 9d4f4...296

Ja, det kan gi deg stress at mange får vite, men de som får vite har taushetsplikt. Trekk pusten. Minn deg selv på at dette er nødvendig og øker sjansene for å få det litt bedre. Pust ut. Finn deg noe å gjøre, noe som gir deg noe annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, det kan gi deg stress at mange får vite, men de som får vite har taushetsplikt. Trekk pusten. Minn deg selv på at dette er nødvendig og øker sjansene for å få det litt bedre. Pust ut. Finn deg noe å gjøre, noe som gir deg noe annet å tenke på.

Takk for svar. Du har rett, men kjenner allikevel at det er vanskelig. 

Anonymkode: 9d4f4...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Du har rett, men kjenner allikevel at det er vanskelig. 

Anonymkode: 9d4f4...296

Ingen hever et øyebryn en gang pga dette herre. Det er så vanlig nå at ingen bryr seg. Det er ikke verre å bli henvist til DPS enn å bli henvist til gastro poliklinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...