Gå til innhold

Hva har du gjort på i dag?


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Jeg har vært med kjæresten / samboer på lang tur i fjellet i dag. Vi har vært ute å shoppet. Vi har vært på besøk hos familien min. Vi har ryddet i huset. Laget mat sammen. Jeg har sett filmer mens han har vært på jobb. Hva har dere gjort på? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har vært med kjæresten / samboer på lang tur i fjellet i dag. Vi har vært ute å shoppet. Vi har vært på besøk hos familien min. Vi har ryddet i huset. Laget mat sammen. Jeg har sett filmer mens han har vært på jobb. Hva har dere gjort på? 

Høres ut som en fin dag 😊

Jeg var først oppe før syv og kjørte dattera mi som skulle reise med idrettslaget sitt. Så var jeg innom butikken og kjøpte ferske rundstykker til frokost. Vel hjemme igjen krøp jeg under dyna og klarte å sovne, og sov 2 timer til!

Så ble det sein og lang frokost sammen med mannen. Koselig. Litt strikking og tøyvask, og så var jeg avgårde 2-3 timer med eldstejenta på øvelseskjøring. Etterpå laget jeg en knallgod quiche lorraine som vi tre spiste til middag. Så øvelseskjørte dattera til jobb inne i byen, mens mannen og jeg har hatt totalt slapp kveld foran tv-en 😃 Nå skal jeg snart hente dattera, mannen har sovnet. Jeg strikker og ser på tv og har det fint 😊

Vasket forresten golvene her også i kveld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
37 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har vært med kjæresten / samboer på lang tur i fjellet i dag. Vi har vært ute å shoppet. Vi har vært på besøk hos familien min. Vi har ryddet i huset. Laget mat sammen. Jeg har sett filmer mens han har vært på jobb. Hva har dere gjort på? 

I kveld skulle jeg egentlig ha vært på oktoberfest med venner, noe som var planlagt for lenge siden. Sånne ting er som oftest lystbetont, men jeg avlyste tidlig denne uka. Jeg orket ikke tanken en gang på å være sammen med folk som bare skulle drikke mest mulig og høre på grusom Havy rock musikk som borer seg langt inn i den allerede slitne hjernen min. Det er kanskje stygt å si det, men jeg er så lei av han ene fyren med den grusomme musikken sin som ødelegger hele festen.

Jeg har ikke tenkt på det før, men jeg har blitt veldig klar over hva musikk gjør med meg og hvordan det påvirker humøret mitt. Jeg er så glad for at kjæresten og jeg liker samme musikk. Har hatt flaks med det også.

Nå høres jeg gammel og sur ut , men en rolig lørdag med kjæresten forran tv,n, Stjernekamp, Parterapi og Ingebrigtsenfamilien fristet meg mye mer.

På dagen hadde jeg mor/datter-dag med yngstejenta.  Det er kjempelenge siden sist vi hadde en slik dag. Vi har begge vært hos frisøren, handlet oss noen høstklær og vært på kafe og pratet masse sammen. Det var på tide at vi fikk oss en slik dag. Koselig var det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari

I dag har jeg ryddet og vasket i leiligheten. Typisk kvinnfolkarbeid sier mannen min. Selv har han vært ute og kjørt litt motorsykkel. Siste tur for sesongen. Så dro han til en kompis etterpå og tok noen øl. Jeg ville egentlig også ha gjort det samme. I stedet har jeg vært en del her og skrivd med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos frisøren om formiddagen, handlet litt mat på hjemveien. Da hadde øsregnet vi har hatt her mesteparten av uka, startet igjen, så jeg var innendørs resten av dagen.

Jeg sorterte og gjorde klar masse lopper jeg skal levere mandag, dessuten kopierte jeg et lite utvalg bilder fra ferien vi var på for en måned siden, slik at jeg kan vise dem fram når vi skal på middagsbesøk i dag. Spiste sen middag (basert på rester fra fredag) og så TV fra arkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går gjorde jeg ikke en dritt, var bare ute og handla litt og innom det lokale loppemarkedet og raska med meg noen bøker. Hadde huset for meg sjøl fredag kveld, og har ligget på sofaen og glodd på tv i nesten et døgn. Kan ikke huske sist jeg var aleine hjemme uten noen andre, og det var helt nydelig. Også har jeg sovet som en stein to netter på rad.

I dag skal jeg være litt mer produktiv. Skal lage to middager til en travel uke, jobbe litt, vaske klær, rydde litt og legge ut noen ting på finn.no som jeg gjerne vil bli kvitt. Har allerede satt på første maskin med klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene hele dagen og leste en hel roman, impulskjøpte 3 klesplagg hos naboen til bakeriet, som var det egentlige målet for turen ut, og spiste bare bakevarer hele dagen. Det skal seff aldri gjentas. Samtidig som det er det eneste jeg har lyst til. Jeg er ikke klar for mandag med alle dens krav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går våknet jeg og følte meg fullstendig nyforelsket og den følelsen holdt seg hele dagen. ❤️ Vi startet dagen slik nyforelskede par gjerne gjør før vi spiste frokost. Var på butikken og etterpå puslet vi i hagen og gjorde de siste forberedelser før vinteren der. Lagde en vidunderlig viltgryte i fellesskap og dekket for en gangs skyld bordet med stettglass og levende lys. ❤️ Ordentlig koselig dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...