Gå til innhold

Hjelp


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Gjest Kallemari

Må bare skynde meg å skrive et innlegg til. Mannen min kom akkurat inn i stua og vil vite hvorfor jeg driver og skriver på mobilen min. Jeg sa jeg skriver med ei venninne men det ville han ikke tro på så nå sa han at han skulle sjekke loggen og noe annet sånn at han kunne få greie på hva jeg driver med bak hans rygg. Må derforlogge av nå, men slikt er vel ikke helt normalt? Han kan ikke passordet hit, men kanskje han krever å få det når han ser på loggen at jeg har vært her. Jeg er redd han skal se hva jeg skrev om samlivet vårt i går 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kallemari skrev:

Må bare skynde meg å skrive et innlegg til. Mannen min kom akkurat inn i stua og vil vite hvorfor jeg driver og skriver på mobilen min. Jeg sa jeg skriver med ei venninne men det ville han ikke tro på så nå sa han at han skulle sjekke loggen og noe annet sånn at han kunne få greie på hva jeg driver med bak hans rygg. Må derforlogge av nå, men slikt er vel ikke helt normalt? Han kan ikke passordet hit, men kanskje han krever å få det når han ser på loggen at jeg har vært her. Jeg er redd han skal se hva jeg skrev om samlivet vårt i går 😓

Hva har han med det å gjøre?

Mannen min vet at jeg er her og skriver om personlige ting, han bryr seg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kallemari skrev:

Må bare skynde meg å skrive et innlegg til. Mannen min kom akkurat inn i stua og vil vite hvorfor jeg driver og skriver på mobilen min. Jeg sa jeg skriver med ei venninne men det ville han ikke tro på så nå sa han at han skulle sjekke loggen og noe annet sånn at han kunne få greie på hva jeg driver med bak hans rygg. Må derforlogge av nå, men slikt er vel ikke helt normalt? Han kan ikke passordet hit, men kanskje han krever å få det når han ser på loggen at jeg har vært her. Jeg er redd han skal se hva jeg skrev om samlivet vårt i går 😓

det har han ingenting med. slett loggen og ikke vis ham mobilen, en partner har ikke noe med slikt

Anonymkode: a9d4f...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kallemari skrev:

Må bare skynde meg å skrive et innlegg til. Mannen min kom akkurat inn i stua og vil vite hvorfor jeg driver og skriver på mobilen min. Jeg sa jeg skriver med ei venninne men det ville han ikke tro på så nå sa han at han skulle sjekke loggen og noe annet sånn at han kunne få greie på hva jeg driver med bak hans rygg. Må derforlogge av nå, men slikt er vel ikke helt normalt? Han kan ikke passordet hit, men kanskje han krever å få det når han ser på loggen at jeg har vært her. Jeg er redd han skal se hva jeg skrev om samlivet vårt i går 😓

Med mindre det er en forhistorie her som vi ikke vet så vil jeg si som de andre her - han har da ingenting med hva du skriver på mobilen å gjøre. Hadde kjæresten min forlangt å få se på mobilen min hadde jeg virkelig begynt å lure. Nå har vi tilgang til hverandres mobiler og vet pin-kodene og sånt, men ingen av oss har noen interesse av å snoke å den andres telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...