Gå til innhold

Chatterom?


Gjest09

Anbefalte innlegg

Finnes det ingen nøytrale chatterom lenger? Jeg skulle gjerne hatt et rom jeg kunne oppsøke når jeg ønsker å prate. Lever et travelt liv med jobb og studie, så har ikke så mye tid til overs. De vennene jeg har hatt har valgt å starte familielivet, så vi lever nå på forskjellige planeter. Treffer heller ikke folk som lever omtrent likt som meg, siden jeg er nettstudent og bor på "bygda". Har letet en evighet, men alt jeg finner er dating og sexting. Prøvde meg på chat.no/com, men ble bombadert av kåte menn der også. Er det noe jeg virkelig er lei av på nett, er det kåte menn.

Mvh. J27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøytrale chatterom forsvant når det kom mange chatterom, for folk liker ikke nøytrale chatterom for der møter de meninger som motsier ens egne meninger, det liker ikke folk de vil ha likesinnede og med valgfriheten fikk alle denne muligheten, for dersom de i chatten ikke deler dine meninger, flytter en bare til et annet chatterom, og etter at alle har holdt på slik i noen år er det bare ekko kamre igjen. Selv på DOL er det ekko kamre f.eks hva gjelder innvandring, de som ønsker høy grad av innvandring har forsvunnet de som ønsker lavere grad av innvandring har blitt værende. Fordi de som ønsker høy grad føler seg mistilpass blant de som ønsker lav grad så da går de bare til et nytt forum hvor de finner andre som ønsker høy grad av innvandring så de har likesinnede å "diskutere" med.

Internettet ga alle valgfrihet, og da blir det ekko kamre. Du får forsøke finne ditt ekko kammer basert på saker du bryr deg om

Det var bedre i gamle dager, selv om det på overflaten virker som at alt er så flott idag

Lykke til

Anonymkode: 2c4e7...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gjest09 skrev:

Takk for svar. Var ikke svaret jeg ønsket, men du har vel rett. Aldri tenkt over det på den måten. Trist.