Gå til innhold

Hvordan bli kvitt sykdommen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke å leve mer med den. Så enkelt, men så vanskelig. 

Anonymkode: f3608...fee

Hvilken sykdom er dette?

Anonymkode: 7622b...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sykdom er dette?

Anonymkode: 7622b...1b6

Bipolar sies det, men jeg er ikke det i det hele tatt. Da jeg var innlagt sist så jeg et par maniske personer, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært sånn! Jeg er nok bare skadd psykisk pga livshendelser. Og jeg orker ikke nå å forholde meg til noe av det. Jeg vil ut og bort fra meg selv. Er så lei! Men som vanlig så kan jeg ikke. 

Anonymkode: f3608...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bipolar sies det, men jeg er ikke det i det hele tatt. Da jeg var innlagt sist så jeg et par maniske personer, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært sånn! Jeg er nok bare skadd psykisk pga livshendelser. Og jeg orker ikke nå å forholde meg til noe av det. Jeg vil ut og bort fra meg selv. Er så lei! Men som vanlig så kan jeg ikke. 

Anonymkode: f3608...fee

Sykdommen kan jo manifestere seg på ulike måter hos ulike personer. Manien også. 

Selv har jeg hatt bipolar 2 diagnose, så emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse som står på papiret, men det er også meninger om at jeg har kompleks PTSD. Min behandler som har gitt meg EUPF sier det er vanskelig å vite helt sikkert hvilke av disse tre diagnosene jeg faktisk har. Da jeg oppfyller kriteriene til alle tre, har litt atypiske symptomer osv. Ikke alltid lett å vite? 

Kanskje har du diagnosen, kanskje har du en annen en. Skjønner uansett at du skulle ønske du slapp. Du vil ut og bort fra deg selv. Ja, den skjønner jeg hundre%. Det viktigste er vel å få hjelp til å finne en måte å leve med det på. Slik at du ikke føler deg så fanget i deg selv. Jeg vet ikke hvordan, for finner ikke ut av det jeg heller, men ikke gi opp. Fortsett å motta hjelp. Ofte kommer endringene så sakte at vi ser det ikke selv en gang. Det ble jeg påmint i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...