Gå til innhold

Nesten fyr på leiligheten min


bibben

Anbefalte innlegg

Jeg satt nesten fyr på leiligheten min i går. Skulle varme noe i micro’en. Var borte fra den en stund.

Oppdaget så at det veltet ut røyk, og to rom var fulle av røyk. Nå er det intens røyklukt i hele leiligheten. Jeg har luftet i hele natt men mye henger fortsatt igjen. Jeg har forsøkt å sette ut skåler med eddik.

Finnes det gode måter for å fjerne røyklukt? Trenger alt av råd!

Thanks😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, bibben skrev:

Jeg satt nesten fyr på leiligheten min i går. Skulle varme noe i micro’en. Var borte fra den en stund.

Oppdaget så at det veltet ut røyk, og to rom var fulle av røyk. Nå er det intens røyklukt i hele leiligheten. Jeg har luftet i hele natt men mye henger fortsatt igjen. Jeg har forsøkt å sette ut skåler med eddik.

Finnes det gode måter for å fjerne røyklukt? Trenger alt av råd!

Thanks😳

Mikrobølgeovner driver med det der fra tid til annen. Blir veldig mye røyk ut av det. 

Røyklukten forsvinner av seg selv igjen, i alle fall gjorde den det på jobben min de to gangene dette har skjedd der. Har du kvittet deg med mikroen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Mikrobølgeovner driver med det der fra tid til annen. Blir veldig mye røyk ut av det. 

Røyklukten forsvinner av seg selv igjen, i alle fall gjorde den det på jobben min de to gangene dette har skjedd der. Har du kvittet deg med mikroen?

Nei, må jeg det? Tror du den er ødelagt? Jeg må innrømme at jeg er redd for å bruke den igjen. Har fått meg en skikkelig støkk😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bibben skrev:

Nei, må jeg det? Tror du den er ødelagt? Jeg må innrømme at jeg er redd for å bruke den igjen. Har fått meg en skikkelig støkk😮

Ja, du bør ikke bruke microen etter noe slikt. 

anbefaler å vaske ned hele leiligheten https://www.dinside.no/bolig/lukter-det-royk-i-boligen-slik-blir-du-kvitt-den/70399282

Anonymkode: 8dd81...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bibben skrev:

Nei, må jeg det? Tror du den er ødelagt? Jeg må innrømme at jeg er redd for å bruke den igjen. Har fått meg en skikkelig støkk😮

Jeg hadde nok kastet den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bibben skrev:

Jeg satt nesten fyr på leiligheten min i går. Skulle varme noe i micro’en. Var borte fra den en stund.

Oppdaget så at det veltet ut røyk, og to rom var fulle av røyk. Nå er det intens røyklukt i hele leiligheten. Jeg har luftet i hele natt men mye henger fortsatt igjen. Jeg har forsøkt å sette ut skåler med eddik.

Finnes det gode måter for å fjerne røyklukt? Trenger alt av råd!

Thanks😳

Samme skjedde hos meg, brownies må følges med argusøyne om de skal tines i microen! Vasket ned hele kjøkkenet med salmiakk, men det luktet en stund etter det også. Ovnen ble kastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en gang at en barnevakt hadde brent en pose mikropopcorn hos oss. Det stinket røyk lenge,  men vi beholdt mikroen. Det var jo ikke noe galt, hun hadde bare ikke fulgt med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle for råd og erfaringer! Jeg forsøker å være tålmodig og krysser fingrene for at den plagsomme lukten snart fordufter!

Ha en fin kveld😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...