Gå til innhold

Kjønnsroller


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kallemari skrev:

Føler du som dame av og til og innimellom behov for å være det svake kjønn? 

Føler ikke behov for å være det svake kjønn nei, alle er likestilt i dag og godt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kallemari skrev:

Føler du som dame av og til og innimellom behov for å være det svake kjønn? 

Jeg innrømmer glatt at etter å ha hatt ansvaret for egen leilighet siden 2003 så var det fantastisk å flytte inn hos kjæresten nå i sommer og overlate alt slik til ham. ;) Jeg synes jo det er godt å bli tatt vare på, men det synes jo kjæresten min også så jeg vet ikke om det er typisk kvinnelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg innrømmer glatt at etter å ha hatt ansvaret for egen leilighet siden 2003 så var det fantastisk å flytte inn hos kjæresten nå i sommer og overlate alt slik til ham. ;) Jeg synes jo det er godt å bli tatt vare på, men det synes jo kjæresten min også så jeg vet ikke om det er typisk kvinnelig?

Jeg tenker det er naturlig at mannen tar seg av vedlikehold av hus og bil, og at kvinnen tar seg av andre huslige sysler.

Anonymkode: ee93f...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er naturlig at mannen tar seg av vedlikehold av hus og bil, og at kvinnen tar seg av andre huslige sysler.

Anonymkode: ee93f...8cd

Nå legger jeg om dekk selv jeg da, med litt hjelp - men så hjelper jeg ham med å legge om på hans bil også, så det går begge veier. :) Men om det skjer noe med huset så er det han som må fikse det eller finne noen som kan. Sånn som i fjor vår da det var vannlekkasje fra badet oppe - jeg bare overlot alt til ham og det var deilig! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå legger jeg om dekk selv jeg da, med litt hjelp - men så hjelper jeg ham med å legge om på hans bil også, så det går begge veier. :) Men om det skjer noe med huset så er det han som må fikse det eller finne noen som kan. Sånn som i fjor vår da det var vannlekkasje fra badet oppe - jeg bare overlot alt til ham og det var deilig! ;) 

Har du en handy man?

Da er du heldig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har du en handy man?

Da er du heldig ;) 

Ja, han er temmelig handy og det er jeg veldig glad for. Jeg er så primitiv at uhandy menn faktisk ikke tenner meg noe særlig... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari

Selv om jeg er litt mannlig/guttete av meg må jeg jo si at jeg synes at det er godt å bli passet llitt på innimellom. Sitte i armkroken feks. Det er vel nesten alltid slik at det er dama som sitter i hans armkrok, og ikke han som sitter i hennes. Det har nok med størrelsesforholdet å gjøre på kroppene å gjøre kanskje, men jeg nyter å sitte inntil og han holder rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Ja, han er temmelig handy og det er jeg veldig glad for. Jeg er så primitiv at uhandy menn faktisk ikke tenner meg noe særlig... ;) 

Ok ;) 

Her blir ingenting gjort og vi har et gammelt hus, og det var absolutt han som ville ha det. Nå hater han det,vi er på utkikk etter noe mindre men alt er så dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kallemari skrev:

Selv om jeg er litt mannlig/guttete av meg må jeg jo si at jeg synes at det er godt å bli passet llitt på innimellom. Sitte i armkroken feks. Det er vel nesten alltid slik at det er dama som sitter i hans armkrok, og ikke han som sitter i hennes. Det har nok med størrelsesforholdet å gjøre på kroppene å gjøre kanskje, men jeg nyter å sitte inntil og han holder rundt meg. 

Det lengtet jeg etter før, men han ville ikke for han bare irriterte seg på meg. Nå vil jeg ikke ha kroppskontakt med han lenger,de følelsene døde etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det lengtet jeg etter før, men han ville ikke for han bare irriterte seg på meg. Nå vil jeg ikke ha kroppskontakt med han lenger,de følelsene døde etterhvert. 

UFF så trist at følelsene dere har for hverandre er døde. Men hvorfor er dere fortsatt sammen? Er det ingen av derevsom lengter etter noe mer? Er dere bare venner som to kompiser som deler hybel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
14 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja, han er temmelig handy og det er jeg veldig glad for. Jeg er så primitiv at uhandy menn faktisk ikke tenner meg noe særlig... ;) 

Okei, så da liker du de tradisjonelle kjønnsrollene da hvor mannen er den tøffeste og sterkeste i forholdet? Jeg innrømmer glatt at jeg også synes at det er sexy.

Men jeg er veldig handy selv. Jeg kan alt om bilen feks og du kan like gjerne se meg skru bil som han.

Endret av Kallemari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kallemari skrev:

UFF så trist at følelsene dere har for hverandre er døde. Men hvorfor er dere fortsatt sammen? Er det ingen av derevsom lengter etter noe mer? Er dere bare venner som to kompiser som deler hybel?

Ja vi er mer som venner som deler hus,men vi er glad i hverandre men ser ikke på oss som kjærester lenger. Vi deler ikke seng heller, har vært vårt rom. Jeg har ikke behov for noe mer ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri følt meg hjemme i begrepet det svake kjønn. Jeg er sterkere enn alle jeg kjenner hvis vi snakker om sånt som ikke krever muskelstyrke.. Hva legger du i å være svak, da? Jeg kan godt like å bli oppvartet av og til, og jeg liker menn som holder døren for meg og tar den tyngste bæreposen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kallemari skrev:

Okei, så da liker du de tradisjonelle kjønnsrollene da hvor mannen er den tøffeste og sterkeste i forholdet? Jeg innrømmer glatt at jeg også synes at det er sexy.

Men jeg er veldig handy selv. Jeg kan alt om bilen feks og du kan like gjerne se meg skru bil som han.

Nja... Vi deler på mye av det som skal gjøres og jeg er ganske handy selv også, men ja - det er ikke noe som er så sexy som å se en mann gjøre realt kroppsarbeide... Mmmm.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Kallemari skrev:

Føler du som dame av og til og innimellom behov for å være det svake kjønn? 

Jeg føler for å få hjelp, støtte og å ikke skulle fixe alt selv alltid, men for meg har ikke dette med kjønn å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 21.10.2019 den 19.34, Lillemus skrev:

Jeg innrømmer glatt at etter å ha hatt ansvaret for egen leilighet siden 2003 så var det fantastisk å flytte inn hos kjæresten nå i sommer og overlate alt slik til ham. ;) Jeg synes jo det er godt å bli tatt vare på, men det synes jo kjæresten min også så jeg vet ikke om det er typisk kvinnelig?

Jeg synes at det er fint å ha en sterk mann til å løfte og ta tak i tunge ting i heimen når det trengs. 

Anonymkode: e65e1...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...