Gå til innhold

Hva kaller dere kjønnsorganet deres?


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Gjest Kallemari

For kvinner har jeg hørt blant annet tissen, tisselina, musa, glufsa, dotten, hufsa, og det mindre pene fitta

For menn tissen, penis, fant, snopp, pikk og kuk

Hva sier dere ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Kallemari skrev:

For kvinner har jeg hørt blant annet tissen, tisselina, musa, glufsa, dotten, hufsa, og det mindre pene fitta

For menn tissen, penis, fant, snopp, pikk og kuk

Hva sier dere ? :D

Tissekone og tissemann.

Anonymkode: 2d293...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kallemari skrev:

For kvinner har jeg hørt blant annet tissen, tisselina, musa, glufsa, dotten, hufsa, og det mindre pene fitta

For menn tissen, penis, fant, snopp, pikk og kuk

Hva sier dere ? :D

Godsakene. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det kommer litt an på settingen, men stort sett "kuken". Mer uhøytidelig "snabelen" eller "snoppen".

Faktisk er jeg litt usikker på hva jeg sier. Stort sett gjør jeg meg forstått uten å bruke de ordene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
57 minutter siden, Gargamel skrev:

Det kommer litt an på settingen, men stort sett "kuken". Mer uhøytidelig "snabelen" eller "snoppen".

Faktisk er jeg litt usikker på hva jeg sier. Stort sett gjør jeg meg forstått uten å bruke de ordene. 

Snabel glemte jeg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kallemari
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke vil være venn med deg. 

Anonymkode: bc91e...123

Ikke før nå skjønte jeg hva du mente! Du tenker på spørsmålet på åpent forum om noen vil bli bedre kjent på privaten!

Hvis det herre var et forsøk på å såre meg, så kan jeg uroe deg med at jeg ikke blir lett såret! :D Uansett virker det ikke som noe tap å ikke ha deg som venn! :D

Endret av Kallemari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Kallemari skrev:

Ikke før nå skjønte jeg hva du mente! Du tenker på spørsmålet på åpent forum om noen vil bli bedre kjent på privaten!

Hvis det herre var et forsøk på å såre meg, så kan jeg uroe deg med at jeg ikke blir lett såret! :D Uansett virker det ikke som noe tap å ikke ha deg som venn! :D

Nettopp den tråden jeg siktet til. Vurderte å sende deg en melding, til jeg så denne tråden her :) 

Anonymkode: bc91e...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp den tråden jeg siktet til. Vurderte å sende deg en melding, til jeg så denne tråden her :) 

Anonymkode: bc91e...123

Ble du virkelig så støtt av denne tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, XbellaX skrev:

Ble du virkelig så støtt av denne tråden? 

Jeg synes den sier veldig mye om trådstarter som åpenbart er opptatt av tiss i en unormalt stor skala.

Anonymkode: bc91e...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den sier veldig mye om trådstarter som åpenbart er opptatt av tiss i en unormalt stor skala.

Anonymkode: bc91e...123

Jeg tolker det ikke slik i det hele tatt. TS har vært ærlig om at det er et eller annet ved kjønn/seksualitet hun elter litt med.  I mitt hode finnes det ingen dumme spørsmål, men ufattelig mange dumme svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer ann på hvem jeg snakker med, er det venner så sier jeg fiffi og kuk, men er det i skolesammenheng så sier jeg penis og vagina, men liker ikke å bruke disse ordene. Vanligvis så sier jeg underliv, med mindre jeg må beskrive kjønnsorganene spesifikt i en oppgave eller what ever. 

Anonymkode: 69bd7...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og 100% trygg på både seksualiteten min og samboeren min. Likevel syns jeg fortsatt det kan være kleint og nevne kjønnsorganet mitt eller hans utenom direkte seksuelle situasjoner. Alt høres liksom bare feil ut. Men det blir likevel ‘kuken og fitta’ vi sier. Personlig egennavn på kjønnsorganene er noe av det mest harry jeg vet om😅

Anonymkode: f8ed7...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier pikken, eller kjeppen om min egen. Også fitta om damenes underliv. 

 

Jeg og eksen hadde også kjælenavn på hverandres kjønnsdeler, men dette holder jeg for meg selv.

Anonymkode: 8180e...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...