Gå til innhold

Jeg tror jeg må være syk


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Gjest Kallemari

Er redd for å være schizofren og psykotisk eller grense-psykotisk fordi jeg er nok  usikker på eget kjønn og egen legning. :(

Tror det er noe schizofrent over det.Jeg bør nok gå i terapi enn å spamme hele doktor online med alle innleggene mine om samme temaer. For sånn herre ting er nok ikke normalt å bale med. Jeg er nok schizofren! 😢 Unskyld! Jeg skal snart dra videre. Men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på om jeg er alvorlig psykisk syk eller ikke pga de herre sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sagt i en annen tråd at du lett får hang-ups på ting. Kanskje er både kjønnsidentitet og legning to av dem? Ihvertfall tror jeg dette med schizofreni er en av dem. 😉 Det virker som om du har stor frykt for schizofreni og psykoser. Det er ikke sikkert at det vil ramme deg selv om noen i familien din har hatt det. Så ikke bekymre deg mer enn nødvendig.

Anonymkode: eefbe...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kallemari skrev:

Er redd for å være schizofren og psykotisk eller grense-psykotisk fordi jeg er nok  usikker på eget kjønn og egen legning. :(

Tror det er noe schizofrent over det.Jeg bør nok gå i terapi enn å spamme hele doktor online med alle innleggene mine om samme temaer. For sånn herre ting er nok ikke normalt å bale med. Jeg er nok schizofren! 😢 Unskyld! Jeg skal snart dra videre. Men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på om jeg er alvorlig psykisk syk eller ikke pga de herre sakene.

Du spør om ting du strever med, det er ingenting galt i det :- ) Jeg skjønner du blir redd for alvorlige sykdommer når du har opplevd det på nært hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kallemari skrev:

Er redd for å være schizofren og psykotisk eller grense-psykotisk fordi jeg er nok  usikker på eget kjønn og egen legning. :(

Tror det er noe schizofrent over det.Jeg bør nok gå i terapi enn å spamme hele doktor online med alle innleggene mine om samme temaer. For sånn herre ting er nok ikke normalt å bale med. Jeg er nok schizofren! 😢 Unskyld! Jeg skal snart dra videre. Men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på om jeg er alvorlig psykisk syk eller ikke pga de herre sakene.

Har du vrangforestillinger og hallusinasjoner? Det har jeg hatt mye av ifølge psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har du vrangforestillinger og hallusinasjoner? Det har jeg hatt mye av ifølge psykiatrien. 

Nei aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kallemari skrev:

Nei aldri!

Da har du nok ikke schizofreni, du kan ta det helt med ro. Og hvordan fungerer du i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...