Gå til innhold

Endelig helg!


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Gjest Kallemari

Bare en dag på jobben først! I morgen blir det litt cross-kjøring på jordene med ATV. Gleder meg!:)

Noe spesielt du gleder deg til i helgen da?;)

Endret av Kallemari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kallemari skrev:

Bare en dag på jobben først! I morgen blir det litt cross-kjøring på jordene med ATV. Gleder meg!:)

Noe spesielt du gleder deg til i helgen da?;)

Jeg henter ungene (nåja, de er 19 og 21) hos faren i morgen etter jobb og de skal være hos meg i helga. Vi har kjøpt 4 (!) nye brettspill og det er "Skal vi danse" og "Side om side" og masse mer vi skal se på tv og... ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kallemari skrev:

Bare en dag på jobben først! I morgen blir det litt cross-kjøring på jordene med ATV. Gleder meg!:)

Noe spesielt du gleder deg til i helgen da?;)

Gleder meg til å få tid og overskudd til å trene litt.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig med helg ja!

Skal øvelsekjøre med dattera, ordne i hagen (sette løker, grave opp georginer, klippe bort bjørnebær etc)

Søndagen skal jeg i kirka og etterpå feire min mors bursdag.

Bare hjemme om kveldene, er planen. Strikke, lese, se på tv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...