GÃ¥ til innhold

Jeg er redd😢


girlinyellow

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å plages av døde/ånder/noen på «den andre siden». Tror egentlig ikke på sånt, men nå har jeg hørt stemmer gjennom datamaskinen min, og jeg er kjemperedd😖 Føler meg veldig utrygg nå. Holder jeg på å bli psykotisk? Burde jeg øke Zyprexa, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, girlinyellow skrev:

Jeg har begynt å plages av døde/ånder/noen på «den andre siden». Tror egentlig ikke på sånt, men nå har jeg hørt stemmer gjennom datamaskinen min, og jeg er kjemperedd😖 Føler meg veldig utrygg nå. Holder jeg på å bli psykotisk? Burde jeg øke Zyprexa, tro?

Synes det høres psykotisk ut i alle fall. Ring legen din i morgen og spør hvordan du skal forholde deg. Kanskje aller best å bestille akuttime sånn at han får sett deg og får gjort en vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anothertry skrev:

Synes det høres psykotisk ut i alle fall. Ring legen din i morgen og spør hvordan du skal forholde deg. Kanskje aller best å bestille akuttime sånn at han får sett deg og får gjort en vurdering. 

Takk, burde nok det😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria

Jeg har opplevd det samme. Hørt utrolig skremmende stemmer. Og også sett demoner og menn fra den andre siden se på meg. Ble psykotisk da en venn påstod dette betydde jeg var i krig med onde energier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...