Gå til innhold

Kupton/andre... Hva skal jeg gjøre...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er gift kvinne på 50 år. Har store barn. Jeg har plutselig blitt veldig forelsket i en annen gift mann. (Vi har minimal kontakt) Jeg ønsker jo ikke dette og er glad i min mann... Help.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7bbcf...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er gift kvinne på 50 år. Har store barn. Jeg har plutselig blitt veldig forelsket i en annen gift mann. (Vi har minimal kontakt) Jeg ønsker jo ikke dette og er glad i min mann... Help.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7bbcf...e97

Jeg er også en gift kvinne på 50 år. Min mening er at du ikke skal gjøre noe som helst ut av dette.

Anonymkode: dfc0f...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er gift kvinne på 50 år. Har store barn. Jeg har plutselig blitt veldig forelsket i en annen gift mann. (Vi har minimal kontakt) Jeg ønsker jo ikke dette og er glad i min mann... Help.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7bbcf...e97

Hold deg unna og glem han andre mannen hvis du ikke ønsker dette.

Anonymkode: 75186...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...