Gå til innhold

Kupton eller andre. Er dette en slags tvang eller noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøv å ikke dømme meg for dette. Jeg bestemmer meg for ikke å snakke for mye om personlige ting. Men likevel detter det ut av meg når jeg treffer på kjente. Jeg hører selv at jeg sier for mye. Om at jeg feks er ufør, at jeg sliter psykisk at det ikke går så bra med det ene og det andre. Det er nesten som en tvang. Jeg sier til meg selv:» ikke si det, ikke si det « men så er det sagt. Jeg er så fortvilet etterpå og forakter meg selv. Jo mer jeg prøver å ikke snakke jo mer snakker jeg. Stoler ikke på min egen munn lenger. Var ikke slik før. 

Anonymkode: 4a016...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å ikke dømme meg for dette. Jeg bestemmer meg for ikke å snakke for mye om personlige ting. Men likevel detter det ut av meg når jeg treffer på kjente. Jeg hører selv at jeg sier for mye. Om at jeg feks er ufør, at jeg sliter psykisk at det ikke går så bra med det ene og det andre. Det er nesten som en tvang. Jeg sier til meg selv:» ikke si det, ikke si det « men så er det sagt. Jeg er så fortvilet etterpå og forakter meg selv. Jo mer jeg prøver å ikke snakke jo mer snakker jeg. Stoler ikke på min egen munn lenger. Var ikke slik før. 

Anonymkode: 4a016...913

Jeg var veldig sånn før, hadde overhode ikke filter. Er blitt bedre med dette, men i noen situasjoner så ramler jeg utpå igjen. Ikke moro. Jeg tror at du vil bli bedre hvis du fortsetter å jobbe med dette og andre ting i livet ditt. Det har iallefall jeg blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, kupton skrev:

Nei, jeg klarer ikke å se dette som en form for tvang.

Godt å høre. Har invalidiserende OCD så da må jeg slå fra meg den tanken. Så redd for at tvangen skal ta over på dette også. Da får jeg si til meg selv at dette har jeg kontroll på. 

Anonymkode: 4a016...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg var veldig sånn før, hadde overhode ikke filter. Er blitt bedre med dette, men i noen situasjoner så ramler jeg utpå igjen. Ikke moro. Jeg tror at du vil bli bedre hvis du fortsetter å jobbe med dette og andre ting i livet ditt. Det har iallefall jeg blitt. 

Jeg har egentlig filter. Sier ikke noe som er over streken eller noe. Men føler på en måte at jeg er tvunget til være ærlig om alt. Takk for svar. Skal jobbe med saken . 

Anonymkode: 4a016...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...