Gå til innhold

Burde media la Martha være i fred?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er prinsesse av Norge i tittel. Det er vel da naturlig at pressen skriver litt om henne dersom det foregår noe spesiellt?. Slik som boklansering osv. 

Men er det slik at prinsessen tjener 0 kr på å være prinsesse? Hva lever hun av da? Og hvorfor ha tittelen når den har ingenting av betydning? På instragram slår Martha nå tilbake mot pressen med å ha opprettet et nytt innlegg om hva pressen driver på med. Men jeg er uenig med dette. Hun legger jo opp til dette selv. 

Anonymkode: f5a7c...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er prinsesse av Norge i tittel. Det er vel da naturlig at pressen skriver litt om henne dersom det foregår noe spesiellt?. Slik som boklansering osv. 

Men er det slik at prinsessen tjener 0 kr på å være prinsesse? Hva lever hun av da? Og hvorfor ha tittelen når den har ingenting av betydning? På instragram slår Martha nå tilbake mot pressen med å ha opprettet et nytt innlegg om hva pressen driver på med. Men jeg er uenig med dette. Hun legger jo opp til dette selv. 

Anonymkode: f5a7c...adf

Hun mottar ingenting fra staten eller slottet nei, hun tjener sine penger selv. Heldigvis. Hun lever vel av oppsparte midler og på foredrag og sånt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lillemus skrev:

Hun mottar ingenting fra staten eller slottet nei, hun tjener sine penger selv. Heldigvis. Hun lever vel av oppsparte midler og på foredrag og sånt sikkert.

Ok da er det mulig derfor hun driver med disse foredragene for å tjene penger til livsopphold.  

Da har egentlig pressen mindre grunn til å legge seg bort i hva hun gjør på/ hvilke kjæreste hun har osv. Men jeg forstår at de legger seg borti det pga tittelen og tilhørigheten til kongefamilien. 

Anonymkode: f5a7c...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
1 time siden, Lillemus skrev:

Hun mottar ingenting fra staten eller slottet nei, hun tjener sine penger selv. Heldigvis. Hun lever vel av oppsparte midler og på foredrag og sånt sikkert.

Å hun får nok litt av hvert av mamma og pappa også tenker jeg. Og broren også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kallemari skrev:

Å hun får nok litt av hvert av mamma og pappa også tenker jeg. Og broren også;)

Men det er ev privat og ikke fra staten. Det blir som om du skulle fått penger fra dine foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kallemari skrev:

Å hun får nok litt av hvert av mamma og pappa også tenker jeg. Og broren også;)

Det tror jeg også. Hvorfor skal de sitte på all rikdommen alene liksom? Så jeg tror hun får litt av mor og far og mulig bror. Vet ikke hvor mye penger de får av staten? 

Anonymkode: f5a7c...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lillemus skrev:

Men det er ev privat og ikke fra staten. Det blir som om du skulle fått penger fra dine foreldre. 

Hun virker ikke til å mangle penger ihvertfall. Hun reiser jo til USA flere ganger i året osv. Men hun tjener nok litt på å være offentlig person. Foredragene og bøker som er utgitt av henne nå jo være god inntektskilde og. Leser på instragram at det fins en del som beundret bok skrevet av henne. 

Anonymkode: f5a7c...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett bryr jo ikke media seg om man er kongelig, politiker, kjendis , kriminell osv De skriver om det som skaper interesse og engagement. Akkurat som her. 

Anonymkode: 51947...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hvis hun selv ikke stiller opp, så bør media la henne være i fred. Nå har hun vel frivillig stilt opp en hel del, for å promotere engleskolen og foredragsturneer, og forholdet med Durek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...