Gå til innhold

Orifiril


tropas

Anbefalte innlegg

Er det noen som går på Orifiril og har dere evt. lagt på dere av disse medisinene?

Jeg er akkurat passe i vekt og vil helst ikke flyge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oppned

Hei min venn i tykt og tynt

Akkurat - ja - jeg bruker Orfiril og har gått opp i vekt, ca. 5-6 kg. Har også endel andre bivirkninger, men kan ikke vite hva som skyldes Orfiril og hva som skyldes andre medisiner jeg bruker. Men ingen virkning uten bivirkning sa min erfarne psykiater til meg da jeg klagde min nød - så da så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min venn i tykt og tynt

Akkurat - ja - jeg bruker Orfiril og har gått opp i vekt, ca. 5-6 kg. Har også endel andre bivirkninger, men kan ikke vite hva som skyldes Orfiril og hva som skyldes andre medisiner jeg bruker. Men ingen virkning uten bivirkning sa min erfarne psykiater til meg da jeg klagde min nød - så da så.....

Akkurat det sa også min psyk, ingen virkning uten bivirknig. Jeg foreslo at han kunne få bivirkningene og jeg virkningene, men se det ville han ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det sa også min psyk, ingen virkning uten bivirknig. Jeg foreslo at han kunne få bivirkningene og jeg virkningene, men se det ville han ikke :-)

Hei igjen! Jeg vil gjerne høre hvordan det går videre med Orfiril-bruken deres, oppned og tropas. Måtte du slutte med Lamictal tropas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg vil gjerne høre hvordan det går videre med Orfiril-bruken deres, oppned og tropas. Måtte du slutte med Lamictal tropas?

Måtte desverre slutte ja, fikk ansiktsødem. Kjempenedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte desverre slutte ja, fikk ansiktsødem. Kjempenedtur.

Hei på dere!!

Bruker også orfifil;er såpass forfengelig at jeg ikke vil gå opp i vekt.Men tror jeg kjenner at de gir meg øket apetitt,så jeg prøver å unngå "spisekick,drikke mye vann,spise mye frukt og trene/være ibevegelse.Tenke sunt kosthold.

Kanskje er det også doseavhengig??

Startet min beh. for 2mndr. siden,skal trappe opp til i allefall til 300mg*2.Prøver å være "positiv" også til medik.beh.,-men har en vond følelse av å være "annerledes",selvom kanskje medisin kan gjøre livet bedre....

Noen med liknende erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...