Gå til innhold

Mulighet for graviditet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p piller og fikk en bortfallsblødning. Merket at jeg hadde eggløsningsslim noen dager etterpå. Dette er veldig tydelig hos meg hver måned. 

Hadde sex noen dager etter dette hadde forsvunnet (hoppet av i svingen, og mannen kom aldri). Kjøpte også norlevo ca 5 timer etterpå.  Nå er jeg stresset for å være gravid,  noen sjanse for det ?  

Vet det alltids er en sjanse og man burde ta prevensjon, men jeg får veldig bivirkninger av de få pillene jeg kam bruke. Unntatt nå. Nå er jeg vel så stressa at jeg ikke får blødninger. 

Anonymkode: 69648...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet på p piller og fikk en bortfallsblødning. Merket at jeg hadde eggløsningsslim noen dager etterpå. Dette er veldig tydelig hos meg hver måned. 

Hadde sex noen dager etter dette hadde forsvunnet (hoppet av i svingen, og mannen kom aldri). Kjøpte også norlevo ca 5 timer etterpå.  Nå er jeg stresset for å være gravid,  noen sjanse for det ?  

Vet det alltids er en sjanse og man burde ta prevensjon, men jeg får veldig bivirkninger av de få pillene jeg kam bruke. Unntatt nå. Nå er jeg vel så stressa at jeg ikke får blødninger. 

Anonymkode: 69648...f7b

Hvis det er krise at du blir gravid så må dere jo bruke en form for prvensjon.

Når eggløsningsslimet forsvinner er eggløsningen over og da er det fint lite mulighet for å bli gravid. Hvis du i tillegg har tatt angrepillen er du nok temmelig sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis det er krise at du blir gravid så må dere jo bruke en form for prvensjon.

Når eggløsningsslimet forsvinner er eggløsningen over og da er det fint lite mulighet for å bli gravid. Hvis du i tillegg har tatt angrepillen er du nok temmelig sikker.

Ja, jeg vet det ble dumt. Alle p piller gir meg veldige bivirkninger. Vurderer nå spiral 

Anonymkode: 69648...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet det ble dumt. Alle p piller gir meg veldige bivirkninger. Vurderer nå spiral 

Anonymkode: 69648...f7b

Har du snakket med legen om hormonspiral? Den avgir vel en mindre hormonmengde og helt lokalt enn p-piller gjør. Inntil videre er kondom et alternativ som ikke gir bivirkninger. :) Jeg vet ikke alder og slikt, men kan sterilisering være et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du snakket med legen om hormonspiral? Den avgir vel en mindre hormonmengde og helt lokalt enn p-piller gjør. Inntil videre er kondom et alternativ som ikke gir bivirkninger. :) Jeg vet ikke alder og slikt, men kan sterilisering være et alternativ?

Hei igjen !

vurderer hormonspiral ja. Kviet meg litt for og sette inn, samtidig som man ikke helt vet hvordan man reagerer og da kanskje må fjerne igjen. Men nå føler jeg at jeg ikke har flere alternativer igjen for å slippe angsten for å bli gravid. Har prøvd p stav før..

Jeg har ingen barn, vet ikke om jeg vil ha det, men synst det er litt vel drastisk med sterilisering. Jeg har ikke noe imot kondom men Norske menn hverken vil eller kan og bruke det.. 

Anonymkode: 69648...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen barn, vet ikke om jeg vil ha det, men synst det er litt vel drastisk med sterilisering. Jeg har ikke noe imot kondom men Norske menn hverken vil eller kan og bruke det.. 

Anonymkode: 69648...f7b

Pessar da? Om det finnes lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Pessar da? Om det finnes lenger?

Har sett litt på det. Det er lite brukt. Det er visst ikke like sikkert. Ellers hadde jeg prøvd det.

Anonymkode: 69648...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt på det. Det er lite brukt. Det er visst ikke like sikkert. Ellers hadde jeg prøvd det.

Anonymkode: 69648...f7b

Riktig innsatt og brukt i kombinasjon med sæddrepende krem er det vel ganske så sikkert? Men det blir lite med impulsiv sex for såvidt jeg har skjønt må det settes inn en stund i forkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...