Gå til innhold

Kan jeg?

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er en 20 år gammel jente. Har lenge vært misfornøyd med brystene mine, men har ikke direkte vært plaget av at de er små. Men i det siste har jeg tenkt en del på brystforstørrelse. Har små bryster som så vidt passer i 70a, skulle vel egentlig brukt 75a, men da passer ikke cupen merkelig nok. Jeg har en følelse av at ribbena mine ikke trives i den trange bh`n, de blir på en måte "trykket" innover...

-En som lurer på så mye-

Må man ha store "problemer" for å kunne få brystforstørrelse? Jeg har lyst på bryster som passer i b-cup, men er redd de blir for store, slik at de er unaturlig. Har også tenkt på om når jeg en gang skal ta ut protesene, om jeg blir "avhengig" og blir mer ulykkelig enn jeg er nå? Er det gitt oppmerksomhet til den delen av en brystforstørrelse? Er det noen som har en slik erfaring?

Jeg er liten av størrese (ca. 155cm) og jeg mener jeg får mer respekt som den 20-åring jeg er...ikke 15 som så mange kan tro jeg er..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45136-kan-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Jeg tror respekten du får fra dine omgivelser er helt uavhengig av brystene. Videre tror jeg du skal la være et slikt inngrep så lenge du er så ung, og attpåtil i tvil. Ellers kan du finne mer informasjon om brystproteser på www.kveim.no.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45136-kan-jeg/#findComment-170950
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...