Gå til innhold

Et dårlig valg, men som hadde noe godt for seg?


Glitter

Anbefalte innlegg

Jeg tok et dårlig valg i dag. Hadde innen russug, men siden ting lå til rette for det så kunne jeg ruse meg. Det ble en tvangstanke som økte på. Til tross for at jeg tenkte at det ikke kom til å bli bra, så tok tvangstanken over. (Slette da det inneholdt innhold vi ikke vil assosieres med samt brudd på norsk lov) Hele tiden med en vond magefølelse. Fikk angst?! Det har jeg aldri fått av dette tidligere. Likevel det hendte nå og jeg ble bekymret. Visste det var angst så jeg trengte å roe ned CNS. Så da tok jeg noen øl. Da gikk det over. 

Jeg tok altså et dårlig valg. Men vet dere hva dette valget førte til? Jeg kastet 28 stk blåvalium til en verdi av litt over 1300 kr i søpla. For jeg har åpenbart ikke psyke til det lenger for jeg får angst av ALLE endringer i kroppen? Så selv om jeg ikke burde få angst av benzo så får jeg det. Hang meg opp i om jeg kunne dø av fargestoffet på blåvalium selv om jeg før jeg kom i behandling tok dette er par ganger i uken. 

Jeg fikk for et par mnd. Siden avsmak på min favoritt. Amfetamin. I kveld fikk jeg avsmak på blåvalium. 

Så selv om jeg tok et dårlig valg og fikk en kjip opplevelse som jeg måtte dempe med alkohol. Så håper jeg på at jeg nå er enda et skritt nærmere å ville holde meg totalt unna narkotika. 

Det skjer ikke over natten for meg. Det har jeg lært det siste året med sprekk her og der som bare har vært kjip. Fordi jeg er ikke innkjørt lenger og kroppen min tåler ikke det den en gang tålte. 

Så sånn er det. Er kanskje tunglært, men om jeg aldri blir å få et godt liv så blir jeg mer og mer trygg på at jeg begynner å gjøre meg helt ferdig med å være rusmisbruker.  

Endret av Admin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var jo bra at du kastet den mddisiner,håper du klarer å holde deg uten dop. Men på en måte forstår jeg det.

Ja...Er det som er planen. :) Har hatt slike sprekker sjeldnere og sjeldnere. Føler meg ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Ja...Er det som er planen. :) Har hatt slike sprekker sjeldnere og sjeldnere. Føler meg ferdig..

Det høres jo bra ut ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje et dumt valg å ruse seg, men det førte jo til at du tross alt tok et positivt steg for deg selv med å kaste mange tabletter. Det kan ikke ha føltes godt, men det førte til noe godt slik jeg ser det. Håper du kan ta lærdom av det. Og synes det er bra at du deler din erfaring på det store internettet. Altfor mange unge deler sine "positive" oppturer med å prøve narkotika på nettet. Det er en uheldig utvikling.

Og et spørsmål fra en uvitende og en som aldri har vært borti narkotika: Hva er "blåvalium"? Illegale Valium med blått fargestoff i...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eva Sofie skrev:

Det var kanskje et dumt valg å ruse seg, men det førte jo til at du tross alt tok et positivt steg for deg selv med å kaste mange tabletter. Det kan ikke ha føltes godt, men det førte til noe godt slik jeg ser det. Håper du kan ta lærdom av det. Og synes det er bra at du deler din erfaring på det store internettet. Altfor mange unge deler sine "positive" oppturer med å prøve narkotika på nettet. Det er en uheldig utvikling.

Og et spørsmål fra en uvitende og en som aldri har vært borti narkotika: Hva er "blåvalium"? Illegale Valium med blått fargestoff i...? ;)

Ja er det jeg tenker også. Og for å si det sånn narkotika fører ikke noe godt med seg. Det ble en virkelighetsflukt, men det har ødelagt meg enda mer både psykisk, fysisk, økonomisk og sosial. Og tidsmessig også. Har kastet bort mye tid på å være ute i rusen og tid i behandling på grunn av rusen. Tid jeg kunne brukt på å bli frisk fra det jeg egentlig sliter med. 

Blåvalium er utenlandsk valium som kommer som tabletter på 10 mg framfor 5 som vi har i Norge. Og ja, de er blå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedinnlegget er ryddet for beskrivelser forumet ikke vil assosieres med samt brudd på norsk lov. Vi har valgt å redigere innlegget istedenfor å slette hele tråden, dette til info.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...