Gå til innhold

Er dere misfornøyd med adm. på DOL?


Soria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er så utrolig håpløst her på DOL, slik mange av dere gir uttrykk for, så kan dere vel bare finne dere et annet sted? Det er ingen som tvinger dere til å være her, er dere misfornøyd med opplegget, så finn dere et annet sted. Slutt å syt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så utrolig håpløst her på DOL, slik mange av dere gir uttrykk for, så kan dere vel bare finne dere et annet sted? Det er ingen som tvinger dere til å være her, er dere misfornøyd med opplegget, så finn dere et annet sted. Slutt å syt!

Einig med skylark.

Eg gjev meg ein god fan i kven og kva som administrerer denne saiten. Eg kjenner dei ikkje, og vil ikkje bli kjend med dei.

Eg skriv det som høver meg - dei slettar som dei synest best.

Dersom eg og DOL kjem i ulage når det gjeld vurdering av kva som sømer seg å skrive, skiljer vi berre lag.

For dei som har DOL som "heim" og DOL'arar som einaste omgangskrins, kan saka stille seg annleis. Eg vedgår det. Men for alle andre er problemstillinga av marginal interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig med skylark.

Eg gjev meg ein god fan i kven og kva som administrerer denne saiten. Eg kjenner dei ikkje, og vil ikkje bli kjend med dei.

Eg skriv det som høver meg - dei slettar som dei synest best.

Dersom eg og DOL kjem i ulage når det gjeld vurdering av kva som sømer seg å skrive, skiljer vi berre lag.

For dei som har DOL som "heim" og DOL'arar som einaste omgangskrins, kan saka stille seg annleis. Eg vedgår det. Men for alle andre er problemstillinga av marginal interesse.

Må si meg enig med Skylark og Grip. Utrolig mye sutring og klaging her inne etter omleggingen. Skulle nesten tro at enkelte kun lever for DOL....og de innbiller seg visst at DOL adm. kun lever for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så utrolig håpløst her på DOL, slik mange av dere gir uttrykk for, så kan dere vel bare finne dere et annet sted? Det er ingen som tvinger dere til å være her, er dere misfornøyd med opplegget, så finn dere et annet sted. Slutt å syt!

Nei, hvorfor skulle vi det?

Er dette et sted bare for dem som sluker alt rått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt.

Skulle man ha tilegnet seg all den informasjon og/eller underholdning man får her før internett kom, så måtte man betale dyrt for det.

Pleier du alltid klage på ting du får gratis ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med Skylark og Grip. Utrolig mye sutring og klaging her inne etter omleggingen. Skulle nesten tro at enkelte kun lever for DOL....og de innbiller seg visst at DOL adm. kun lever for dem.

Ja, jeg er også blant dem som synes dette er lite å bruke energien på. Det er selvsagt ikke noe hyggelig når folk slutter her, man blir jo vant til dem, men hvis det blir så vanskelig at det må avreageres med å stemme ned dem, så er det vel nesten bare å heller kutte ut DOL?

Jeg er i det store og hele fornøyd, og den dagen det blir til noen større irritasjon for meg, så dropper jeg hele greia, og finner meg ei passende newsgruppe, i stedet!

Altså, enig med de ovennevnte her, Soria...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt.

Skulle man ha tilegnet seg all den informasjon og/eller underholdning man får her før internett kom, så måtte man betale dyrt for det.

Pleier du alltid klage på ting du får gratis ?

Mener du at bare det vi betaler for skal være riktig?

Krever du betaling for alt du gjør?

Behandler du folk dårlig om de ikke betaler deg?

Om vi betaler for dette er likegyldig. De tjener penger på dette, og det hadde de ikke gjort om det ikke var brukere av tjenesten. Hvem gidder vel å reklamere der ingen ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at bare det vi betaler for skal være riktig?

Krever du betaling for alt du gjør?

Behandler du folk dårlig om de ikke betaler deg?

Om vi betaler for dette er likegyldig. De tjener penger på dette, og det hadde de ikke gjort om det ikke var brukere av tjenesten. Hvem gidder vel å reklamere der ingen ser det?

Greit, men så er jeg heller ikke av det slaget som hiver meg på telefonen for å ringe og klage på TV2 eller en annen reklamekanal hver gang de sender noe jeg ikke liker.

Jeg skifter kanal, eller skrur av.

Kravstorheten til folk om gratistjenester på nettet har blitt ekstrem, som om det er noe de har "rett" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker

Mener du at bare det vi betaler for skal være riktig?

Krever du betaling for alt du gjør?

Behandler du folk dårlig om de ikke betaler deg?

Om vi betaler for dette er likegyldig. De tjener penger på dette, og det hadde de ikke gjort om det ikke var brukere av tjenesten. Hvem gidder vel å reklamere der ingen ser det?

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

OK, skal ikke påstå at dere tjener penger når du sier at dere ikke gjør det.

Jeg forstår at det ikke er trivelig med kritikk. Jeg gjør det når jeg mener det er berettiget, selv om ikke alle er enige. Jeg kommer også med positive tilbakemeldinger når det er grunn til det.

Jeg mener at det bør være rom for begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også blant dem som synes dette er lite å bruke energien på. Det er selvsagt ikke noe hyggelig når folk slutter her, man blir jo vant til dem, men hvis det blir så vanskelig at det må avreageres med å stemme ned dem, så er det vel nesten bare å heller kutte ut DOL?

Jeg er i det store og hele fornøyd, og den dagen det blir til noen større irritasjon for meg, så dropper jeg hele greia, og finner meg ei passende newsgruppe, i stedet!

Altså, enig med de ovennevnte her, Soria...

:o)

Ærlig talt, dere som klager! Her får dere et flott nettsted helt gratis, og så bare kritiserer dere og leter dere etter feil? Snakker om å være bortskjemte unger!

Administrasjonen ber om feedback, - og jeg synes de er svært flinke til å ta konstruktiv kritikk. De følger ofte våre forslag osv., og foretar stadig positive endringer.

Jeg er imponert over Anker & gutta!!! Hjertelig takk for at dere driver dette stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

Skal fortelle om positive ting og negative ting.

Først det positive. Omleggingen liker jeg. Dere er stort sett meget flinke til å svare. Og at tjenesten er gratis er jo for brukerne er stort pluss:-)

Så det negative. Jeg synes dere av og til er for lite flinke til å svare på kritikk, og til å svare på om hvorfor dere gjør upopulære ting, som f.eks det med stenging av psyk. småprat.

Husk en ting, av kritikk kan tjenesten bli enda bedre, noe DOL også vil tjene på. Forsvinner kritikerne, kan utviklingen av DOL ta lenger tid, evnt stagnere.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

Hehe... Et av de bedre innleggene jeg har sett på lenge.

Synes det er veldig bra her! Takhøyden kunne til tider nok vært litt høyere, men skjønner hvorfor det er sånn.

Stå på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

Du skriver dere ikke tjener på DOL. Kan ikke skjønne at eierene er villige til å drive en tjeneste de taper penger på. Det blir vel ikke opprettet en tjeneste for å være snill? ;-) Stemmer virkelig dette?

Vil ellers si meg fornøyd med DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver dere ikke tjener på DOL. Kan ikke skjønne at eierene er villige til å drive en tjeneste de taper penger på. Det blir vel ikke opprettet en tjeneste for å være snill? ;-) Stemmer virkelig dette?

Vil ellers si meg fornøyd med DOL.

99% av alle store websiter går med ta, tildels store tap. F.eks.SOL taper tosifrede millionbeløp i året og har aldri tjent penger.(De har vel svidd av noen 100 mill. i løpet av de siste årene). Derfor trengs det tunge investorer som tåler store tap. Grunnen til at slike steder drives er forventningen om høye inntekter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle om positive ting og negative ting.

Først det positive. Omleggingen liker jeg. Dere er stort sett meget flinke til å svare. Og at tjenesten er gratis er jo for brukerne er stort pluss:-)

Så det negative. Jeg synes dere av og til er for lite flinke til å svare på kritikk, og til å svare på om hvorfor dere gjør upopulære ting, som f.eks det med stenging av psyk. småprat.

Husk en ting, av kritikk kan tjenesten bli enda bedre, noe DOL også vil tjene på. Forsvinner kritikerne, kan utviklingen av DOL ta lenger tid, evnt stagnere.

Mvh

Nå var det et veldig dårlig eksempel da, for når det gjelder akkurat det spørsmålet så har det jo vært svart både opp og i mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...