Gå til innhold

Når tegnefiguren sier etter å ha feks. krasjet "Det gikk bra!" i tegnegilmserier...


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I foreksempel svampebobb og andre tegnefilmserier der persoene ikke kan dø av eks. Ulykker som harde krasj, et er forbanna plagsomt og ødelegger handlingen og blir brukt alt for mye.

 

De tom og jerry var gode, for de sa aldri "im okay" og osv., men de brukte morsomme lyder, som tom med "aaaaaaaaaa!". Og langbein med "aaahohohohoiiiiiii". 

 

Kjør debatt.. 

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

I foreksempel svampebobb og andre tegnefilmserier der persoene ikke kan dø av eks. Ulykker som harde krasj, et er forbanna plagsomt og ødelegger handlingen og blir brukt alt for mye.

Kjør debatt.. 

Nei jeg ser ikke så mye på tegneserier lenger jeg, men du kan jo sende en epost til produsenten(e) med feedback om dette, er vel liten sannsynlighet for å bli hørt men en vet aldri :) 

Anonymkode: 408e2...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for first world problems meme

Anonymkode: 58636...58c

Ja, her burde det tenkes mer på de sultne barna i Afrika istedet for noe så trivielt som tegneserier. ;)

Anonymkode: eab91...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, her burde det tenkes mer på de sultne barna i Afrika istedet for noe så trivielt som tegneserier. ;)

Anonymkode: eab91...1df

Noe i den duren.

Anonymkode: 58636...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, her burde det tenkes mer på de sultne barna i Afrika istedet for noe så trivielt som tegneserier. ;)

Anonymkode: eab91...1df

Tråden var om tegneserier og ikke om at jeg ikke tenker på andre ting. Herreguuuud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Tråden var om tegneserier og ikke om at jeg ikke tenker på andre ting. Herreguuuud. 

Det var bare en spøk, kjære deg :)

 

Anonymkode: eab91...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare en spøk, kjære deg :)

 

Anonymkode: eab91...1df

Ok. Jeg forstod ikke at det bare var spøk. Så skjønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt humor må man ha, vel.

Anonymkode: 58636...58c

Ja jeg trodde bare at det var alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...