Gå til innhold

Hvis du skulle pyntet til en bursdag


Hodestups

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ha pyntet med Satan-ting i hele leiligheten. Bakt Satan-kaker og servert Satan-mat. Så ville jeg hatt noen Satan-leker.

Anonymkode: 2aa67...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha pyntet med Satan-ting i hele leiligheten. Bakt Satan-kaker og servert Satan-mat. Så ville jeg hatt noen Satan-leker.

Anonymkode: 2aa67...424

Fydda, kanskje du bør besøke en prest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har voksne barn nå, men da de var små gjorde jeg dette veldig enkelt.

Innendørsbursdag: Hengte ballonger i lysekrona over spisebordet.

Utendørsbursdag: Hengte ballonger i epletrærne.

Dekket med papptallerekener og pappkrus, slik at det bare var å kaste alt i en søppelsekk etterpå.

Leker: Da ungene var små var det populært med fisking av godteposer og det gjorde vi også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hodestups skrev:

Dame i 60-årene f.eks.

Hadde pyntet med blomster og kanskje noe som tar igjen et tema damen er interessert i.Her i Trøndelag er sodd et sikkerstikk i slike selskap. ;) Kaker ja - sjokoladekake, pavlova, bløtkake, ostekake...

Selskapsleker er totalt NEI, bortsett fra quiz eller kahoot. Jeg hater selskapsleker rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Aha, dame 60 år ja. Tenkte det var en barnebursdag siden du skrev bursdagsleker.

Da ville jeg pyntet med pen duk, pent service, lys og blomster. Tror ikke jeg hadde pyntet noe mer enn det.

Bursdagsleker ? Nei, der har jeg null fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...