AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg tror ganske sikkert at mitt valg av yrke er helt avgjørende for hvordan mitt liv utviklet seg. Jeg tror ikke jeg hadde vært uføretrygdet pga psykisk lidelse i dag hvis jeg hadde valgt et annet yrke. I terapi opplever jeg at behandlere ikke forstår eller er interessert i å snakke om dette? Anonymkode: e733e...a17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 Samme her... Anonymkode: 0a0ad...1e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 Livet mitt hadde vært annerledes idag om jeg hadde valgt bedre foreldre.. Anonymkode: eb934...e5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livet mitt hadde vært annerledes idag om jeg hadde valgt bedre foreldre.. Anonymkode: eb934...e5d På en måte understreker du bare det jeg opplever, at man ikke tar på alvor det jeg snakker om. At den eneste grunn til vansker i livet må ha med oppvekst å gjøre. Anonymkode: e733e...a17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte understreker du bare det jeg opplever, at man ikke tar på alvor det jeg snakker om. At den eneste grunn til vansker i livet må ha med oppvekst å gjøre. Anonymkode: e733e...a17 Da har du misforstått meg. Anonymkode: eb934...e5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ganske sikkert at mitt valg av yrke er helt avgjørende for hvordan mitt liv utviklet seg. Jeg tror ikke jeg hadde vært uføretrygdet pga psykisk lidelse i dag hvis jeg hadde valgt et annet yrke. I terapi opplever jeg at behandlere ikke forstår eller er interessert i å snakke om dette? Anonymkode: e733e...a17 Kanskje de anser det som et lite fruktbart blindspor å bruke tid på, berettiget eller uberettiget. Har du spurt om hvorfor de ikke anser tema som viktig? Hos meg var det en spesifikk arbeidsplass med ekstremt mye kaos og høyt konfliktnivå som til slutt førte til en alvorlig smell og etter hvert uføretrygd. Jeg klarte meg rimelig bra før den smellen. Samtidig innser jeg at det var en uheldig kombinasjon av ytre stress og egen sårbarhet + manglende evne til grensesetting som gjorde utslaget. Kjipt og bittert, men heldigvis går det an å få en OK framtid likevel, om enn ikke sånn jeg hadde sett for meg. Anonymkode: 81bb5...59a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: På en måte understreker du bare det jeg opplever, at man ikke tar på alvor det jeg snakker om. At den eneste grunn til vansker i livet må ha med oppvekst å gjøre. Anonymkode: e733e...a17 Hvordan klarer du å tolke det på den måten? Anonymkode: 28de1...85c 0 Siter
Fionys Skrevet 31. oktober 2019 Skrevet 31. oktober 2019 For min del ville det ikke vært forskjell på hvilket yrke jeg hadde valgt, ville ikke klart å jobbe uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.