Gå til innhold

Bestillte nytt abbonoment på telefon , men gjorde noe dumt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde prøveabbonoment for ice i to måneder for 99 kr måneden. Abbonomentet gikk ut i morgen.  Jeg bestillte derfor et nytt abbonoment i dag hos ice for 299 pluss datafrihet for 99 kr. Plutselig kommer det opp på appen at betalingen for denne måneden/ oktober blir 398 kr. Og prøveabbonomentet blir selvfølgelig trukket i fra. Dermed ble jeg sjokket fordi jeg skulle tydelig ha ventet en dag med å endre for da ville denne summen kommet på regning for november månedet istedet. Nå er det bare en dag igjen av måneden og jeg endte opp med en regning på 398 denne måneden. Kan dette stemme? 

Anonymkode: 3ac95...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde prøveabbonoment for ice i to måneder for 99 kr måneden. Abbonomentet gikk ut i morgen.  Jeg bestillte derfor et nytt abbonoment i dag hos ice for 299 pluss datafrihet for 99 kr. Plutselig kommer det opp på appen at betalingen for denne måneden/ oktober blir 398 kr. Og prøveabbonomentet blir selvfølgelig trukket i fra. Dermed ble jeg sjokket fordi jeg skulle tydelig ha ventet en dag med å endre for da ville denne summen kommet på regning for november månedet istedet. Nå er det bare en dag igjen av måneden og jeg endte opp med en regning på 398 denne måneden. Kan dette stemme? 

Anonymkode: 3ac95...519

Høres rart ut, du betaler neppe for den måneden som har gått og som du allerede betaler for. Jeg har Ice selv og mener jeg betaler i etterkant riktignok (sløv.com), men ring kundeservice og spør, de biter ikke hodet av deg. :) Og er det en feil så fikser de det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Lillemus skrev:

Høres rart ut, du betaler neppe for den måneden som har gått og som du allerede betaler for. Jeg har Ice selv og mener jeg betaler i etterkant riktignok (sløv.com), men ring kundeservice og spør, de biter ikke hodet av deg. :) Og er det en feil så fikser de det med en gang.

Nå står det at kostnaden er for november. Tror dette ordner seg :) . Er veldig fornøyd med ice. Mye internett til lav pris. 

Anonymkode: 3ac95...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå står det at kostnaden er for november. Tror dette ordner seg :) . Er veldig fornøyd med ice. Mye internett til lav pris. 

Anonymkode: 3ac95...519

Jeg har et av de billigste abonnementene deres, bruker lite data så det holder med 1 gb i mnd for meg. Og bedre dekning enn Telia faktisk - for når Ice sitt eget nett ikke har dekning så bruker de Telia sitt - ergo får jeg bedre dekning nå enn da jeg hadde Telia. :) Betaler 129,- i mnd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg har et av de billigste abonnementene deres, bruker lite data så det holder med 1 gb i mnd for meg. Og bedre dekning enn Telia faktisk - for når Ice sitt eget nett ikke har dekning så bruker de Telia sitt - ergo får jeg bedre dekning nå enn da jeg hadde Telia. :) Betaler 129,- i mnd jeg.

Samme abonnement har jeg siden jeg ikke bruker mye data. Veldig fornøyd selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg har et av de billigste abonnementene deres, bruker lite data så det holder med 1 gb i mnd for meg. Og bedre dekning enn Telia faktisk - for når Ice sitt eget nett ikke har dekning så bruker de Telia sitt - ergo får jeg bedre dekning nå enn da jeg hadde Telia. :) Betaler 129,- i mnd jeg.

Jeg bytter nok etterhvert til abbonomentet for 129 kr måneden  :). Jeg har 6 gb for 299 kr i måneden pluss 1000 gb fridata for 99 kr i tilegg: tilsammen nesten 400 kr. Var litt ivrig på å ha mye data for jeg bruker mye data. Men vurderer faktisk å skjerpe meg litt og heller ha det billigste abbonomentet.  Men uansett: ice er bra! Får mye for pengene. Svært så godt fornøyd med de. :) . Mer fornøyd med ice enn hva jeg var med Telia  :)

Anonymkode: 3ac95...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Samme abonnement har jeg siden jeg ikke bruker mye data. Veldig fornøyd selv :)

Imponert over at dere klarer å kun bruke 1 gb data i måneden. Jeg er tydeligvis altfor glad i å bruke data overalt...

Anonymkode: 3ac95...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Imponert over at dere klarer å kun bruke 1 gb data i måneden. Jeg er tydeligvis altfor glad i å bruke data overalt...

Anonymkode: 3ac95...519

Når jeg er hjemme eller på jobben (stort sett) bruker jeg wifi, bruker ikke mobilen så mye til det bruk ellers. Om det er noe jeg må sjekke i avisa eller på nettet så er jeg ikke pålogget så lenge av gangen på mobilnettet. Kan gå en del om jeg er på hytta eller på ferie, men jeg tror det er kun en gang i løpet av mange år at jeg har gått over grensa. Og det jeg har igjen på data-kontoen overføres jo til neste mnd, max. 1 gb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lillemus skrev:

Når jeg er hjemme eller på jobben (stort sett) bruker jeg wifi, bruker ikke mobilen så mye til det bruk ellers. Om det er noe jeg må sjekke i avisa eller på nettet så er jeg ikke pålogget så lenge av gangen på mobilnettet. Kan gå en del om jeg er på hytta eller på ferie, men jeg tror det er kun en gang i løpet av mange år at jeg har gått over grensa. Og det jeg har igjen på data-kontoen overføres jo til neste mnd, max. 1 gb da.

Du er flink. Jeg burde bli bedre anngående mobildatabruken.  Mye penger å spare. 

Anonymkode: 3ac95...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er flink. Jeg burde bli bedre anngående mobildatabruken.  Mye penger å spare. 

Anonymkode: 3ac95...519

 

Det er jo mobildata teleselskapene tjener på nå for tiden. Ikke tellerskritt og SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...