Gå til innhold

Faaaaeeennn! Jeg vil utagere!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
På 2.11.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

.

Anonymkode: 8ffbb...95f

Å slå i puter med bilde på puta av det du eventuelt er sinna på, kan hjelpe. Det gjør de nemlig på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg jeg. Det har jeg også behov for. Når jeg hele tiden kjemper i mot denne trangen så føler jeg at jeg er i et fengsel.. Det gikk nesten galt i går, men klarte å holde meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Glitter skrev:

Skjønner deg jeg. Det har jeg også behov for. Når jeg hele tiden kjemper i mot denne trangen så føler jeg at jeg er i et fengsel.. Det gikk nesten galt i går, men klarte å holde meg...

Så bra! Hva gjør du når du utagerer?

Anonymkode: 8ffbb...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Hva gjør du når du utagerer?

Anonymkode: 8ffbb...95f

Gjør ikke det så mye lenger, jobber hardt for å unngå det. Men har vært mye rus, mye greier med politiet og ellers har jeg skadet meg selv ganske mye.. En destruktiv måte å håndtere vanskelige følelser på. Har gjort mye rart, men det forverrer jo egentlig bare situasjonen selv om en kanskje hadde behov der og da. For noen uker siden fantaserte jeg om å rane legevakten for medisiner for jeg hadde det så vondt. Da mentaliserte jeg hele prosessen på kveldene når jeg skulle sove. Fra før, under og etter opplegget. Hehe. Men har selvsagt ikke vært i nærheten av å faktisk gjennomføre det. Så ille har ikke min "kriminelle" periode vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Gjør ikke det så mye lenger, jobber hardt for å unngå det. Men har vært mye rus, mye greier med politiet og ellers har jeg skadet meg selv ganske mye.. En destruktiv måte å håndtere vanskelige følelser på. Har gjort mye rart, men det forverrer jo egentlig bare situasjonen selv om en kanskje hadde behov der og da. For noen uker siden fantaserte jeg om å rane legevakten for medisiner for jeg hadde det så vondt. Da mentaliserte jeg hele prosessen på kveldene når jeg skulle sove. Fra før, under og etter opplegget. Hehe. Men har selvsagt ikke vært i nærheten av å faktisk gjennomføre det. Så ille har ikke min "kriminelle" periode vært. 

Ok. Hvilken diagnose har du?

Jeg utagerer ikke så voldsomt egentlig. Det er vel mest lysten og trangen til det slik jeg gjorde i ungdommen. Men nå er jeg voksen og jeg klarer vanligvis når dette skjer å holde meg i skinnet. Jeg kan ha et veldig opprør og trass inni meg, men det forblir for det meste der nå i voksen alder. Men jeg har ikke en så alvorlig diagnose heller, så det er vel derfor. 😉

Anonymkode: 8ffbb...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvilken diagnose har du?

Jeg utagerer ikke så voldsomt egentlig. Det er vel mest lysten og trangen til det slik jeg gjorde i ungdommen. Men nå er jeg voksen og jeg klarer vanligvis når dette skjer å holde meg i skinnet. Jeg kan ha et veldig opprør og trass inni meg, men det forblir for det meste der nå i voksen alder. Men jeg har ikke en så alvorlig diagnose heller, så det er vel derfor. 😉

Anonymkode: 8ffbb...95f

Asperger syndrom, emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og sannsynligvis bipolar lidelse 2. Sistnevnte er jeg ikke utredet for enda, men jeg mener jeg har den og det har vært meninger om at jeg har det i psykiatrien uten at det har blitt gjort noen egen utredning på det. Planen er å få tatt den utredningen snart og starte på medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Glitter skrev:

Asperger syndrom, emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og sannsynligvis bipolar lidelse 2. Sistnevnte er jeg ikke utredet for enda, men jeg mener jeg har den og det har vært meninger om at jeg har det i psykiatrien uten at det har blitt gjort noen egen utredning på det. Planen er å få tatt den utredningen snart og starte på medisiner. 

Huff, høres ut som noen slitsomme diagnoser! Jeg håper du får den hjelpen du trenger for å leve et best mulig liv! 

Anonymkode: 8ffbb...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff, høres ut som noen slitsomme diagnoser! Jeg håper du får den hjelpen du trenger for å leve et best mulig liv! 

Anonymkode: 8ffbb...95f

Takk. :) Håper jeg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...