Gå til innhold

Luft i magen ( værsåsnill ikke le)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig luft smerter nå, det gjør fryktelig vondt! Noen som vet hva som kan hjelpe mot det ? Annet enn trening. 

Det gjør seriøst så vondt og er ubehagelig. 

Anonymkode: cb8b4...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle noen le av det?

Luftsmerter er vondt, og mitt beste tips er å gå en rolig tur (ikke trene). Det går også fint an å ta et par Paracet.

Anonymkode: 9e5b1...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle noen le av det?

Luftsmerter er vondt, og mitt beste tips er å gå en rolig tur (ikke trene). Det går også fint an å ta et par Paracet.

Anonymkode: 9e5b1...5db

Takk! Skal prøve meg på en paracet. Viste ikke at det gikk ant å ta

Anonymkode: cb8b4...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Paracet virker mot smerter av alle slag tror jeg. Men jeg ville tatt to og ikke en. God bedring!

Anonymkode: 9e5b1...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skikkelig luft smerter nå, det gjør fryktelig vondt! Noen som vet hva som kan hjelpe mot det ? Annet enn trening. 

Det gjør seriøst så vondt og er ubehagelig. 

Anonymkode: cb8b4...d50

Kjøp en pose karvefrø på matbutikken. Kok opp vann og ha i noen få frø i koppen (ca 10 stk) og drikk det som te. Knus eventuelt noen av frøene mellom fingrene før du har de i koppen. Det gjør underverker mot luftsmerter. De kan forsvinne helt :)

Anonymkode: f7e83...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skikkelig luft smerter nå, det gjør fryktelig vondt! Noen som vet hva som kan hjelpe mot det ? Annet enn trening. 

Det gjør seriøst så vondt og er ubehagelig. 

Anonymkode: cb8b4...d50

Det er vondt og ikke noe å le av. 

Legg deg ned på rygg og press lårene mot magen, sakte frem og tilbake, som om du ble en ball og prøv å puste rolig samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skikkelig luft smerter nå, det gjør fryktelig vondt! Noen som vet hva som kan hjelpe mot det ? Annet enn trening. 

Det gjør seriøst så vondt og er ubehagelig. 

Anonymkode: cb8b4...d50

Det kan hjelpe å ha en varm klut der det er vondt, og å sikle med fingre på magen nederst rett under navlen. Da får man ut fis.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skikkelig luft smerter nå, det gjør fryktelig vondt! Noen som vet hva som kan hjelpe mot det ? Annet enn trening. 

Det gjør seriøst så vondt og er ubehagelig. 

Anonymkode: cb8b4...d50

Nå er det forhåpentligvis over, men det beste er å røre seg som å gå en liten tur, slik at luften kommer seg videre og ut av magen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...