aa-k-j Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Hvis en blir henvist for utredning og behandling for traumer og får det innvilget skal ikke da traumer utredes før behandling starter? Jeg ble henvist DPS i 2017 pga traumer og fastlegen skrev utredning og behandling, men jeg ble ikke utredet. Jeg ble utredet og forsøkt behandlet tidligere uten å vite hva utredning og behandling gikk ut på. Nå mener de jeg er ferdig utredet og behandlet selv om jeg ikke fikk vite hva det gikk ut på før lenge etterpå. Jeg har traumer fra kvinner og kun hatt kvinnelige behandlere på DPS noe de er klar over. Likevel nekter å de å høre på meg. Jeg har mannlig fastlege og det er ikke uten grunn. Hvordan kan de mener jeg er ferdig utredet og behandlet når jeg ikke visste hva det gikk ut på? Og ja de er klar over feilen fordi jeg har klaget til fylkesmannen og har vært i møter med DPS om det, men de står likevel fast på sitt. Har vært ok utredningssamtaler uten å vite det og. Først da jeg leste journalen ble jeg klar over det i likhet med mye annet hos DPS. Endret 3. november 2019 av aa-k-j 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Visste du ikke årsaken til at du ble henvist til DPS? Anonymkode: 3bde2...2a0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste du ikke årsaken til at du ble henvist til DPS? Anonymkode: 3bde2...2a0 Det var politiet som ordnet første kontakt med DPS og AAT. Andre gang var pga depresjoner. Men får ingen hjelp med depresjoner for DPS vil ikke skrive det i epikriser selv om de mener jeg er plaget med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 9 minutter siden, aa-k-j skrev: Det var politiet som ordnet første kontakt med DPS og AAT. Andre gang var pga depresjoner. Men får ingen hjelp med depresjoner for DPS vil ikke skrive det i epikriser selv om de mener jeg er plaget med det. Syns det er så merkelig at du ikke får hjelp,lurer på hva som feiler dem. Helsevesenet i dag altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.