Gå til innhold

Kupton - utredning, behandling PTSD


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Hvis en blir henvist for utredning og behandling for traumer og får det innvilget skal ikke da traumer utredes før behandling starter? Jeg ble henvist DPS i 2017 pga traumer og fastlegen skrev utredning og behandling, men jeg ble ikke utredet. Jeg ble utredet og forsøkt behandlet tidligere uten å vite hva utredning og behandling gikk ut på. Nå mener de jeg er ferdig utredet og behandlet selv om jeg ikke fikk vite hva det gikk ut på før lenge etterpå. Jeg har traumer fra kvinner og kun hatt kvinnelige behandlere på DPS noe de er klar over. Likevel nekter å de å høre på meg. Jeg har mannlig fastlege og det er ikke uten grunn. Hvordan kan de mener jeg er ferdig utredet og behandlet når jeg ikke visste hva det gikk ut på? Og ja de er klar over feilen fordi jeg har klaget til fylkesmannen og har vært i møter med DPS om det, men de står likevel fast på sitt. Har vært ok utredningssamtaler uten å vite det og. Først da jeg leste journalen ble jeg klar over det i likhet med mye annet hos DPS.

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste du ikke årsaken til at du ble henvist til DPS?

Anonymkode: 3bde2...2a0

Det var politiet som ordnet første kontakt med DPS og AAT. Andre gang var pga depresjoner. Men får ingen hjelp med depresjoner for DPS vil ikke skrive det i epikriser selv om de mener jeg er plaget med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, aa-k-j skrev:

Det var politiet som ordnet første kontakt med DPS og AAT. Andre gang var pga depresjoner. Men får ingen hjelp med depresjoner for DPS vil ikke skrive det i epikriser selv om de mener jeg er plaget med det. 

Syns det er så merkelig at du ikke får hjelp,lurer på hva som feiler dem. Helsevesenet i dag altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...