Gå til innhold

Hei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst, dette er ikke et innlegg hvor jeg truer med å ta livet mitt. Jeg mener i alle fall ikke å sette fram trusler om det, men håper at jeg bare kan lufte meg litt. 

Jeg er nok i en eller annen bipolar episode nå. Veksler mellom oppstemthet, likegyldighet med gi-faen-holdning, og depresjon med selvmordslyst. 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre nå. Det er litt drastisk å dra på legevakta, er det ikke? 

Ingenting hjelper. Jeg har forsøkt alt som står i kriseplanen. Så hva gjør jeg? Bør jeg dra til legevakt? Det er siste punkt på kriseplanen som jeg ikke har forsøkt enda. Men hva kan vel de gjøre der? Jeg har genuint ikke lyst til å leve mer. Jeg føler at jeg har fått nok nå. 

Dere får bare rapportere, og Admin får bare slette hvis dette er over streken for hva som er tillatt å skrive her. Jeg beklager så mye! 

Anonymkode: fbd49...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, kupton skrev:

Du får langt bedre hjelp av de faste - fastlege/ psykiatri. Så hvis du kan vente til i morgen, så gjør du det. 

Takk, snille Kupton. Jeg tok litt Kvetiapin og gikk og la meg på sofaen med pledd og katten på magen. Jeg greier nok å vente til i morgen.

Anonymkode: fbd49...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...