Gå til innhold

Får kvinner som har fått menopause også orgasme?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Eller er det sån at når de ikke får mensen mere, så kan de ikke ha orgasme, fordi de ikke kan få barn mere?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Eller er det sån at når de ikke får mensen mere, så kan de ikke ha orgasme, fordi de ikke kan få barn mere?

De kan fortsatt få orgasme. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på om kvinner som har måttet fjerne livmora og eggstokkene pga f.eks. kreft kan få orgasme? 

Anonymkode: e1e14...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Eller er det sån at når de ikke får mensen mere, så kan de ikke ha orgasme, fordi de ikke kan få barn mere?

Tror du at man ikke kan å barn uten å ha orgasme også da eller? For det er nemlig fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Tror du at man ikke kan å barn uten å ha orgasme også da eller? For det er nemlig fullt mulig.

Jeg tror ingenting, det var bare et spørsmål. Det derre med om orgasme og barn var bare et spørsmål, og ikke en påstand.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt på om kvinner som har måttet fjerne livmora og eggstokkene pga f.eks. kreft kan få orgasme? 

Anonymkode: e1e14...135

Det lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt på om kvinner som har måttet fjerne livmora og eggstokkene pga f.eks. kreft kan få orgasme? 

Anonymkode: e1e14...135

 

7 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Det lurer jeg også på.

Orgasmen sitter ikke i livmora (selv om den også kan påvirkes av den) eller eggstokkene, men dersom man fjerne både klitoris, området rundt og skjeden (der g-punktet sitter) kan det kanskje bli vanskelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...