AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Er det etter din mening for mange som er altfor syke til å henge her og rope om hjelp? Jeg leser så mye rart om så mange slags rare problemstillinger at jeg tror jeg må holde meg borte fra psykiatriforumet for å ikke bli rar selv. Det virker som om det er så mye nød! Veldig trist at folk skal ha det så vanskelig. Anonymkode: 0e052...11b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det etter din mening for mange som er altfor syke til å henge her og rope om hjelp? Jeg leser så mye rart om så mange slags rare problemstillinger at jeg tror jeg må holde meg borte fra psykiatriforumet for å ikke bli rar selv. Det virker som om det er så mye nød! Veldig trist at folk skal ha det så vanskelig. Anonymkode: 0e052...11b Nei, jeg oppfatter det ikke som at det er mange som er for syke til å ha utbytte av å være her. Men hver enkelt må jo selv vurdere hvorvidt det er hensiktsmessig eller ikke å bruke nettet på denne måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.