Gjest Bifrost Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 Jeg trenger å begynne på medisiner nå, men har ikke psykiater lengre og venter på ny. Har BP I. Hvem burde jeg kontakte? Aner ikke om fastlegen har peiling, men hun er i alle fall ung så ser ikke for meg at hun har så veldig mye kunnskap verken om BP eller medisinering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 1 time siden, Bifrost skrev: Jeg trenger å begynne på medisiner nå, men har ikke psykiater lengre og venter på ny. Har BP I. Hvem burde jeg kontakte? Aner ikke om fastlegen har peiling, men hun er i alle fall ung så ser ikke for meg at hun har så veldig mye kunnskap verken om BP eller medisinering. Du henvender deg hos fastlege. Denne kan få veiledning av psykiater. Anonymkode: 2c847...301 0 Siter
emilie321 Skrevet 5. november 2019 Skrevet 5. november 2019 6 timer siden, Bifrost skrev: Jeg trenger å begynne på medisiner nå, men har ikke psykiater lengre og venter på ny. Har BP I. Hvem burde jeg kontakte? Aner ikke om fastlegen har peiling, men hun er i alle fall ung så ser ikke for meg at hun har så veldig mye kunnskap verken om BP eller medisinering. Unge fastleger kan være utrolig flinke. Min erfaring med unge leger er at de lettere spør kollegaer/spesialister om råd. Min fastlege får veiledning av en psykiater og han er nok ikke den eneste. Synes du skal gi fastlegen din en sjanse. 0 Siter
kupton Skrevet 5. november 2019 Skrevet 5. november 2019 Kontakt fastlegen. Ta med deg liste over medisiner du har brukt tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.