Cesium Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 Jeg har nå tatt Abilify to kvelder på rad. Har blitt veldig plaget med kvalme, kramper i tarmsystemet og blodtrykksfall. Fikk så vondt i magen i natt, skulle gå på do, men klarte ikke å sitte på do for jeg var så svimmel. Måtte legge meg ned på badegulvet for å ikke svime av til krampene ga seg. Hvor fort bruker slike bivirkninger å gi seg?? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 21 minutter siden, Cesium skrev: Jeg har nå tatt Abilify to kvelder på rad. Har blitt veldig plaget med kvalme, kramper i tarmsystemet og blodtrykksfall. Fikk så vondt i magen i natt, skulle gå på do, men klarte ikke å sitte på do for jeg var så svimmel. Måtte legge meg ned på badegulvet for å ikke svime av til krampene ga seg. Hvor fort bruker slike bivirkninger å gi seg?? Det var da voldsomt til reaksjoner du fikk, jeg ville ha kontaktet den som har skrevet det ut og spurt om det. 0 Siter
Cesium Skrevet 6. november 2019 Forfatter Skrevet 6. november 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Det var da voldsomt til reaksjoner du fikk, jeg ville ha kontaktet den som har skrevet det ut og spurt om det. Ja jeg skal ta det opp med behandler, orker ikke enda ei sånn natt, det var forferdelig ubehagelig og litt skummelt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, Cesium skrev: Ja jeg skal ta det opp med behandler, orker ikke enda ei sånn natt, det var forferdelig ubehagelig og litt skummelt Det skjønner jeg godt,lykke til ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.