Drømmeautomat Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 Går det greit å kombinere Wellbutrin 150 mg med Tolvon 10 mg? (Det siste for søvn.) 0 Siter
ISW Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 Jeg antar at det er en lege som har skrevet ut dette til deg? Kombinasjonen er uansett helt trygg. Tolvon har egentlig veldig lite interaksjoner. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 6. november 2019 Forfatter Skrevet 6. november 2019 Ja, men en veldig ung lenge som ikke hadde hørt om Wellbutrin og spurte meg hva det var. Jeg glemte å si at jeg tok Tolvon også til henne. 0 Siter
ISW Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 10 mg Tolvon gjør egentlig ikke annet enn å være en sederende allergimedisin. Tror egentlig den kan brukes sammen med det meste i så små doser. Det du ikke skal bruke sammen med Wellbutrin er Tramadol og Paralgin Forte (ikke at det er farlig, bare at de smertestillende ikke virker) og MAO-hemmere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.