Fionys Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Tenker litt på å reise for å få en ny utredning , privat. Tror dere det er mulig å få til en intensiv utredning? Kan dessverre ikke være bort veldig lenge på grunn av at jeg har barn. Skal jeg først gjøre det og betale for det så må det være hos noen som er veldig flinke. Noen som har erfaringer og vet om noen flinke i Oslo området? 0 Siter
frosken Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 7 timer siden, Fionys skrev: Tenker litt på å reise for å få en ny utredning , privat. Tror dere det er mulig å få til en intensiv utredning? Kan dessverre ikke være bort veldig lenge på grunn av at jeg har barn. Skal jeg først gjøre det og betale for det så må det være hos noen som er veldig flinke. Noen som har erfaringer og vet om noen flinke i Oslo området? En del søker denne typen hjelp hos Psykia, men jeg ville ha trodd at det viktigste for deg var vurdering av type behandling mer enn ny diagnostisk utredning? Du kan jo kanskje kontakte Psykia og høre om de tror de kan hjelpe deg. http://psykia.no/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 8 timer siden, Fionys skrev: Tenker litt på å reise for å få en ny utredning , privat. Tror dere det er mulig å få til en intensiv utredning? Kan dessverre ikke være bort veldig lenge på grunn av at jeg har barn. Skal jeg først gjøre det og betale for det så må det være hos noen som er veldig flinke. Noen som har erfaringer og vet om noen flinke i Oslo området? Utredning for hva? Anonymkode: 211d9...592 0 Siter
Fionys Skrevet 7. november 2019 Forfatter Skrevet 7. november 2019 46 minutter siden, frosken skrev: En del søker denne typen hjelp hos Psykia, men jeg ville ha trodd at det viktigste for deg var vurdering av type behandling mer enn ny diagnostisk utredning? Du kan jo kanskje kontakte Psykia og høre om de tror de kan hjelpe deg. http://psykia.no/ Trenger ikke en helt ny diagnostisk utredning, men trenger nye øyne til å se på saken min. Takk for tipset 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utredning for hva? Anonymkode: 211d9...592 Hvis det ser hvilket forum dette er postet under så klarer du kanskje å tenke selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Fionys skrev: Hvis det ser hvilket forum dette er postet under så klarer du kanskje å tenke selv. Det er litt forskjell om jeg skal anbefale deg noen som er gode på ADHD, angst eller psykose. Anonymkode: 211d9...592 0 Siter
Fionys Skrevet 7. november 2019 Forfatter Skrevet 7. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt forskjell om jeg skal anbefale deg noen som er gode på ADHD, angst eller psykose. Anonymkode: 211d9...592 Beklager. Ser nå at jeg ikke skrev at jeg har kompleks ptsd og bp2. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 13 minutter siden, Fionys skrev: Beklager. Ser nå at jeg ikke skrev at jeg har kompleks ptsd og bp2. Det går helt fint, ikke tenk på det. I en slik situasjon ville jeg faktisk kontaktet Psykia. Jeg har opplevd dem som dyktige og seriøse, men skamdyre. Et annet alternativ kan du få ved å sjekke helfo sine sider for private behandlere med avtale i og nær Oslo. Anonymkode: 211d9...592 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.