Gå til innhold

Hun spirituelle på farmen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun påstår hun har evner, men har ikke sett noe spesielt jeg. Har dere? Syns ikke hun har noe spesielt god energi heller,hun er lunefull. 

Jeg var skeptisk i begynnelsen til henne pga mine fordommer til "evner" og "energier". Jeg har snudd tvert om, nesten. Hun er i mine øyne alt annet enn lunefull. Hun virker positivt nysgjerrig til andre mennesker og er ikke hverken misjonerende eller plagsom overentusiastisk med sin hobby. Hun er faktisk en av de jeg liker aller best, pga sin fremtoning. Litt rampete, men det virker som om hun har veldig gode verdier (ville ikke sabotere feks, men tar en mildere versjon med "sakte -gå-aksjon").Tror jeg på det hun snakker om? Ikke i det hele tatt, men jeg tror på dette med mindfullness og å finne ro i sjela. 

Anonymkode: b39f4...6ab

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var skeptisk i begynnelsen til henne pga mine fordommer til "evner" og "energier". Jeg har snudd tvert om, nesten. Hun er i mine øyne alt annet enn lunefull. Hun virker positivt nysgjerrig til andre mennesker og er ikke hverken misjonerende eller plagsom overentusiastisk med sin hobby. Hun er faktisk en av de jeg liker aller best, pga sin fremtoning. Litt rampete, men det virker som om hun har veldig gode verdier (ville ikke sabotere feks, men tar en mildere versjon med "sakte -gå-aksjon").Tror jeg på det hun snakker om? Ikke i det hele tatt, men jeg tror på dette med mindfullness og å finne ro i sjela. 

Ja hun har jo noe godt å bringe med seg,men ser ikke noe til evnene? 

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hun har jo noe godt å bringe med seg,men ser ikke noe til evnene? 

Det var fremme i et av de første episodene, hun kjente energien til noen i huset eller noe slik. Det ligger på tv2 sumo om du vil se dem på nett.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var fremme i et av de første episodene, hun kjente energien til noen i huset eller noe slik. Det ligger på tv2 sumo om du vil se dem på nett.

Okay. Og stemningen var så god sa hun når den ikke var det egentlig,men mulig den var det rett før da. 

Annonse

Hun snakket en del om at det blant annet "bodde" et barn som var  leken og glad i storbonderommet,   Dette var i tidligere episode. Og så må du huske på at produksjonsselskapet gjerne klipper og limer slik at ikke alt kommer frem slik det egentlig var.  Jeg tror ikke på det spirituelle, men hun virker som en person som ser  menneskene rundt seg. 

Anonymkode: 2ba7d...7dd

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun snakket en del om at det blant annet "bodde" et barn som var  leken og glad i storbonderommet,   Dette var i tidligere episode. Og så må du huske på at produksjonsselskapet gjerne klipper og limer slik at ikke alt kommer frem slik det egentlig var.  Jeg tror ikke på det spirituelle, men hun virker som en person som ser  menneskene rundt seg. 

Anonymkode: 2ba7d...7dd

Ja men hun er ikke så spirituell som hun skal ha det til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...