Gå til innhold

Dere som er undervektige ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere kulden?? 

Jeg fryser KONSTANT, har fått mer hårvekst på kroppen og det gjør fysisk vondt i fingrer og tær!!! Hvordan kan jeg bli varm??? Er helt lilla på tærne... har på meg mye klær men ingenting holder meg varm! 

Anonymkode: aeb2c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere kulden?? 

Jeg fryser KONSTANT, har fått mer hårvekst på kroppen og det gjør fysisk vondt i fingrer og tær!!! Hvordan kan jeg bli varm??? Er helt lilla på tærne... har på meg mye klær men ingenting holder meg varm! 

Anonymkode: aeb2c...952

Hvis du er så tynn at du har begynt å få hårvekst på kroppen så er du så undervektig at du trenger helsehjelp til å gå opp i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere kulden?? 

Jeg fryser KONSTANT, har fått mer hårvekst på kroppen og det gjør fysisk vondt i fingrer og tær!!! Hvordan kan jeg bli varm??? Er helt lilla på tærne... har på meg mye klær men ingenting holder meg varm! 

Anonymkode: aeb2c...952

Jeg er ikke undervektig, men overvektig. Prøver å gå ned, men når jeg spiser for lite, så fryser jeg også noe så innmari. Kan løsningen for deg være å spise litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis du er så tynn at du har begynt å få hårvekst på kroppen så er du så undervektig at du trenger helsehjelp til å gå opp i vekt igjen.

Har så dårlig matlyst på grunn av depresjon. Blir dårlig om jeg øker matintaket :(( 

Anonymkode: aeb2c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg er ikke undervektig, men overvektig. Prøver å gå ned, men når jeg spiser for lite, så fryser jeg også noe så innmari. Kan løsningen for deg være å spise litt mer?

Har prøvd å spise mer, men da blir jeg sengeliggende med kvalme og sykt vondt i magen. Har gått ned mange kg på kort tid. Føler meg dårlig i kroppen. Er på grensa til å kaste opp hele tiden og fryser konstant. 

Anonymkode: aeb2c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får rett og slett diaré hvis jeg spiser mer, måtte nettopp på do etter å ha spist middag. Føler meg ikke bra i kroppen. Prøver å gå opp i vekt selv, men det er så vanskelig. 

Anonymkode: aeb2c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastlegen har tatt permisjon og kommer ikke før om et halvt år! Så vet ikke hvem jeg skal ta kontakt med. 

Anonymkode: aeb2c...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fastlegen har tatt permisjon og kommer ikke før om et halvt år! Så vet ikke hvem jeg skal ta kontakt med. 

Anonymkode: aeb2c...952

Du har rett på å ha en fastlege, kontakt legesenteret han hører til og be om å få komme til en annen, eller finn deg en ny selv, alle har ikke ventelister. Du trenger jo hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fastlegen har tatt permisjon og kommer ikke før om et halvt år! Så vet ikke hvem jeg skal ta kontakt med. 

Anonymkode: aeb2c...952

Har ikke fastlegen vikar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere kulden?? 

Jeg fryser KONSTANT, har fått mer hårvekst på kroppen og det gjør fysisk vondt i fingrer og tær!!! Hvordan kan jeg bli varm??? Er helt lilla på tærne... har på meg mye klær men ingenting holder meg varm! 

Anonymkode: aeb2c...952

Å drikke masse brus gir lett oppgang i vekt. Jeg var veldig undervektig da jeg var i starten av tyve årene. Jeg begynte å drikke mye brus med sukker i. Det ga rask oppgang i vekt men det er jo ikke sunt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Å drikke masse brus gir lett oppgang i vekt. Jeg var veldig undervektig da jeg var i starten av tyve årene. Jeg begynte å drikke mye brus med sukker i. Det ga rask oppgang i vekt men det er jo ikke sunt. 

 

 

Hehe, derfor min lege hørtes ut som selveste Cola-reklamen inneholdende sukker for en ukes tid siden med et lite smil om munnen :) Min løsning er likevel ikke Cola, men Fanta. Cola med sukker blir virkelig i søteste laget... Jeg har gått opp 1 kg på én uke, men er bekymret for næringen i denne "dietten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Hehe, derfor min lege hørtes ut som selveste Cola-reklamen inneholdende sukker for en ukes tid siden med et lite smil om munnen :) Min løsning er likevel ikke Cola, men Fanta. Cola med sukker blir virkelig i søteste laget... Jeg har gått opp 1 kg på én uke, men er bekymret for næringen i denne "dietten".

Så utrolig bra at du har stoppet vektnedgangen:-) Jeg synes du skal fortsette på samme måter noen uker fremover, ikke bry deg om det du spiser er "sunt" eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...