Gå til innhold

Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika? Isåfall hvilken antipsykotika fjerner psykose fortest?

Jeg har vært unormalt paranoid og har vrangsforestillinger helt siden jeg var 17år (det har altså vart i noen år) blant annet så jeg lurte på om kan jeg bare prøve ut en eller annen antipsykotika og hvis den funker så var jeg psykotisk og hvis den ikke funker så er jeg ikke psykotisk?

Anonymkode: becc1...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika? Isåfall hvilken antipsykotika fjerner psykose fortest?

Jeg har vært unormalt paranoid og har vrangsforestillinger helt siden jeg var 17år (det har altså vart i noen år) blant annet så jeg lurte på om kan jeg bare prøve ut en eller annen antipsykotika og hvis den funker så var jeg psykotisk og hvis den ikke funker så er jeg ikke psykotisk?

Anonymkode: becc1...f61

hva slags medisin som virker best kan avhenge av hva slags psykose du har - snakk med fastlegen din så kan du få hjelp til å finne riktig. 

Anonymkode: ef7d3...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...