AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika? Isåfall hvilken antipsykotika fjerner psykose fortest? Jeg har vært unormalt paranoid og har vrangsforestillinger helt siden jeg var 17år (det har altså vart i noen år) blant annet så jeg lurte på om kan jeg bare prøve ut en eller annen antipsykotika og hvis den funker så var jeg psykotisk og hvis den ikke funker så er jeg ikke psykotisk? Anonymkode: becc1...f61 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 Hvor gammel er du nå da? Har du blitt utredet for psykose? Ville uansett begynt hos fastlegen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika? Isåfall hvilken antipsykotika fjerner psykose fortest? Jeg har vært unormalt paranoid og har vrangsforestillinger helt siden jeg var 17år (det har altså vart i noen år) blant annet så jeg lurte på om kan jeg bare prøve ut en eller annen antipsykotika og hvis den funker så var jeg psykotisk og hvis den ikke funker så er jeg ikke psykotisk? Anonymkode: becc1...f61 hva slags medisin som virker best kan avhenge av hva slags psykose du har - snakk med fastlegen din så kan du få hjelp til å finne riktig. Anonymkode: ef7d3...80c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 Skrevet 9. november 2019 Kan man finne ut om man har psykose ved å ta antipsykotika? Anonymkode: becc1...f61 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.