Gå til innhold

Nettdating igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, hvis dere husker så skrev jeg for noen måneder siden at jeg datet flere menn som jeg fant på ulike nettsamfunn for sjekking. Jeg har nå funnet meg en kjæreste gjennom dette, etter flere forsøk. Problemet mitt er fortsatt at jeg føler meg ganske skitten etter å ha hatt sex med så mange. Jeg ville jo som dere kanskje husker prøvekjøre dem før jeg tok et valg om evt. kjæreste. Han som er blitt kjæresten min spør hvor mange jeg har testet ut, og da svarer jeg tre-fire. Sannheten er over 20! 

Hva synes dere om ærlighet når det gjelder dette? Ville dere ha sagt sannheten, eller pyntet på den slik jeg har gjort?

Anonymkode: d1e46...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et tema i voksen alder? 

Anonymkode: efb42...41b

Hvorfor ikke? Jeg er rukket å bli 29 siden sist, og er nok voksen.

Men spørsmålet mitt er om dere ville ha vært ærlige om hvor mange dere har testet ut hvis dere var meg? Bør jeg fortelle han det, eller er det best han ikke vet noe? Er jo redd han vil dumpe meg hvis jeg er ærlig. Jeg har jo vært ganske så billig ...

Anonymkode: d1e46...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg er rukket å bli 29 siden sist, og er nok voksen.

Men spørsmålet mitt er om dere ville ha vært ærlige om hvor mange dere har testet ut hvis dere var meg? Bør jeg fortelle han det, eller er det best han ikke vet noe? Er jo redd han vil dumpe meg hvis jeg er ærlig. Jeg har jo vært ganske så billig ...

Anonymkode: d1e46...cfb

Jeg ville definitivt ikke løyet på antallet, men forstår ikke hvorfor antallet er interessant. Ikke ville jeg spurt noen om antall heller; det er ganske irrelevant hva som har skjedd før. Du får si til din kjære at du har testet nok til å vite at han er bra 😊.

Virker som du har et litt problematisk forhold til sex når du bruker uttrykk som skitten og billig om det. Det er helt greit å prøve seg litt frem når man er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg er rukket å bli 29 siden sist, og er nok voksen.

Men spørsmålet mitt er om dere ville ha vært ærlige om hvor mange dere har testet ut hvis dere var meg? Bør jeg fortelle han det, eller er det best han ikke vet noe? Er jo redd han vil dumpe meg hvis jeg er ærlig. Jeg har jo vært ganske så billig ...

Anonymkode: d1e46...cfb

Jeg hadde nok ikke innrømmet det om jeg hadde harvet over 20 stk i løpet av kort tid nei. Jeg hadde ikke applaudert om min kjære hadde gjort det heller - nå har vi delt med hverandre hvor mange vi har vært i seng med, men om han var helt ærlig vet jo ikke jeg da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å føle seg skitten eller billig, men jeg hadde nok ikke fortalt det til kjæresten.  Jeg har aldri fortalt mannen min om antall, verken kjærester eller sex.  Ikke har jeg spurt ham om det heller.  Helt uinteressant faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, alle sammen! Da tror jeg at jeg velger å ikke si noe. Han har da tross alt ikke noe med det.

Men jeg er lykkelig og avslappet nå som jeg endelig har funnet meg en mann igjen. Vi har vært sammen en måned nå og kanskje blir vi samboere litt seinere:)

Anonymkode: d1e46...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Hei, hvis dere husker så skrev jeg for noen måneder siden at jeg datet flere menn som jeg fant på ulike nettsamfunn for sjekking. Jeg har nå funnet meg en kjæreste gjennom dette, etter flere forsøk. Problemet mitt er fortsatt at jeg føler meg ganske skitten etter å ha hatt sex med så mange. Jeg ville jo som dere kanskje husker prøvekjøre dem før jeg tok et valg om evt. kjæreste. Han som er blitt kjæresten min spør hvor mange jeg har testet ut, og da svarer jeg tre-fire. Sannheten er over 20! 

Hva synes dere om ærlighet når det gjelder dette? Ville dere ha sagt sannheten, eller pyntet på den slik jeg har gjort?

Anonymkode: d1e46...cfb

Kjæresten din har ikke noe med fortiden din å gjøre så lenge det ikke kan gi han sykdom. Fortiden er forbi.  Den er over. Det er nåtiden som teller. 

Jeg har selv hatt både kjærester og partnere som var feil. Men jeg er over det. Og jeg velger å ikke kommentere om det til nåværende partner eller andre. Det er nåtiden som er viktig for meg. Det andre er forbi og forlengst historie. 

Det er nå vi lever. Ikke i fortiden. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at det å gå inn i forholdet med uærlighet og følelse av å være skitten kan bli en utfordring. Håper at du også har slått deg til ro med å være trofast mot en partner og har kontroll i forhold til andre menn. Hvis ikke er det også viktig å få hjelp og forståelse for hvorfor du hadde behov for å prøvekjøre menn og ikke kunne stå imot sex . Mer viktig enn hvor mye du skal lyge om antall sexspartnere.  God sex er ikke hovedsaken i et forhold ,håper du også finner tillit, trofasthet, vennskap, kjærlighet og god kommunikasjon i dette forholdet. Du må respektere deg selv høyt nok til å ønske dette og det unner jeg deg virkelig. For et forhold til en mann kan være helt fantastisk selv med helt vanlig eller til og med middelmådig sexliv. Det går litt opp og ned for de fleste.  Kan i perioder være kjedelig og andre perioder flott. Det er ikke sexlivet  som avgjør men at man har bestemt seg for hverandre uansett hva livet har å by på. En slik trygghet er viktig. Lykke til med kjærligheten kjære unge kvinne. 

Anonymkode: e13aa...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 9.11.2019 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Hei, hvis dere husker så skrev jeg for noen måneder siden at jeg datet flere menn som jeg fant på ulike nettsamfunn for sjekking. Jeg har nå funnet meg en kjæreste gjennom dette, etter flere forsøk. Problemet mitt er fortsatt at jeg føler meg ganske skitten etter å ha hatt sex med så mange. Jeg ville jo som dere kanskje husker prøvekjøre dem før jeg tok et valg om evt. kjæreste. Han som er blitt kjæresten min spør hvor mange jeg har testet ut, og da svarer jeg tre-fire. Sannheten er over 20! 

Hva synes dere om ærlighet når det gjelder dette? Ville dere ha sagt sannheten, eller pyntet på den slik jeg har gjort?

Anonymkode: d1e46...cfb

Jeg synes ikke du behøver å fortelle antallet. 

Jeg har fortalt kjæresten at jeg levde ganske utsvevende det året jeg var singel. Såpass utsvevende at jeg føler meg meget trygg på alle måter på det valget jeg til slutt gjorde. Jeg vet meget godt hvor heldig jeg er og det tenker jeg fortsatt nå etter 6 år 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 13.09, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes ikke du behøver å fortelle antallet. 

Jeg har fortalt kjæresten at jeg levde ganske utsvevende det året jeg var singel. Såpass utsvevende at jeg føler meg meget trygg på alle måter på det valget jeg til slutt gjorde. Jeg vet meget godt hvor heldig jeg er og det tenker jeg fortsatt nå etter 6 år 🙂

Enig i det  :)

Jeg føler det samme. Etter mine erfaringer så ser jeg hva jeg ikke savner. Jeg savner ikke det jeg opplevde av sex i fortiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...