Gå til innhold

Hvordan takle at man har feil personlighet for det livet man ønsker seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har rett og slett feil utstråling og personlighet. Har følt meg som en feilvare hele livet! Og blir på en måte ført til ting som føles som et nederlag. 
Hvordan godta at man aldri blir glad? 
ikke skriv «reduser forventningene» for det er umulig så lenge motet og håpet er oppe. 😕 

Anonymkode: 2711a...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rett og slett feil utstråling og personlighet. Har følt meg som en feilvare hele livet! 
ikke skriv «reduser forventningene» for det er umulig så lenge motet og håpet er oppe. 😕 

Anonymkode: 2711a...d91

Finnes det noe alternativ til det bortsett fra å endre personlighet?

Anonymkode: e0c0c...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe alternativ til det bortsett fra å endre personlighet?

Anonymkode: e0c0c...0e6

Er det en grunn til at du spør? Hva mener du? 

Anonymkode: 2711a...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rett og slett feil utstråling og personlighet. Har følt meg som en feilvare hele livet! Og blir på en måte ført til ting som føles som et nederlag. 
Hvordan godta at man aldri blir glad? 
ikke skriv «reduser forventningene» for det er umulig så lenge motet og håpet er oppe. 😕 

Anonymkode: 2711a...d91

Hva med å endre og tilpasse livet ditt delvis til den personligheten du har. Det nytter ikke å drømme om å bli noe du ikke er. Du må finne dine egne ressurser.

Anonymkode: a4c6b...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må liksom lære deg å akseptere at sånn er det bare eller så blir du kronisk misfornøyd hvis det er der fokuset ligger. Alle kan ikke være sånn og sånn, og få er vel akkurat slik de ønsker å være. Alle er forskjellige og må finne et liv de trives med som passer dem. 

Anonymkode: a4c6b...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må liksom lære deg å akseptere at sånn er det bare eller så blir du kronisk misfornøyd hvis det er der fokuset ligger. Alle kan ikke være sånn og sånn, og få er vel akkurat slik de ønsker å være. Alle er forskjellige og må finne et liv de trives med som passer dem. 

Anonymkode: a4c6b...6ca

Men hva gjør man når man ikke trives med den man er??? Jeg har hatet meg selv siden barnehagealder. Og det viser seg jo å være med god grunn. Jeg har alltid vært stille, tilbaketrukket osv. Men jeg hater å svære sånn. Hva er det i hjernen som ikke vil fungere? 
Altså den jeg er gir meg bare et liv jeg ikke trives med.

Anonymkode: 2711a...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å endre og tilpasse livet ditt delvis til den personligheten du har. Det nytter ikke å drømme om å bli noe du ikke er. Du må finne dine egne ressurser.

Anonymkode: a4c6b...6ca

omvendt av det jeg vil. De andre går liksom videre med ting de gjør, jeg passer liksom aldri inn.

Anonymkode: 2711a...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...