Gå til innhold

Analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere damer om det?:)

Anonymkode: db76e...bda

Skrekk & gru & smerte

Anonymkode: fb8f4...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere damer om det?:)

Anonymkode: db76e...bda

Gjort det et par ganger, ingen favoritt, er så mye bedre på vanlig vis. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. En skikkelig god og deilig følelse. Gjerne dobbelt med en dildo. God bruk av glidemiddel gjør det hele perfekt. Jeg startet med analsex i voksen alder. Ingen smerter. Kunsten er så slappe av og ta ett godt åndedrag i det han går inn. Og følelsen når han smetter inn, å herregud så digg. 

Anonymkode: 2ae21...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker det. En skikkelig god og deilig følelse. Gjerne dobbelt med en dildo. God bruk av glidemiddel gjør det hele perfekt. Jeg startet med analsex i voksen alder. Ingen smerter. Kunsten er så slappe av og ta ett godt åndedrag i det han går inn. Og følelsen når han smetter inn, å herregud så digg. 

Anonymkode: 2ae21...073

Og med dildo så mener jeg så klart vaginalt og ikke dobbelt analt. Det hadde garantert ikke vært noe digg. 

Anonymkode: 2ae21...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å prøve. Jeg er heterofil, men tanken på å kunne gli inn bakfra på ei dame er litt pirrende. Jeg forestiller meg at det er veldig trangt og varmt og deilig. Må selvsagt bruke kondom. Har hatt flere kjærester, men ingen har villet prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bjørnensover skrev:

Jeg kunne godt tenke meg å prøve. Jeg er heterofil, men tanken på å kunne gli inn bakfra på ei dame er litt pirrende. Jeg forestiller meg at det er veldig trangt og varmt og deilig. Må selvsagt bruke kondom. Har hatt flere kjærester, men ingen har villet prøve.

Det er jo trangt kun akkurat i analåpningen da, etterpå er jo tarmen mye slappere og romsligere enn skjeden og tro meg - du "glir" ikke inn i en anal, det må en del press til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at mannen er skaphomse.

Anonymkode: ece36...afe

Ikke at jeg vanligvis bryr meg så veldig om hva som skrives på dette underforumet, men dette utsagnet er så provoserende kunnskapsløst og at det ikke kan bli stående ubesvart.

Det er ABSOLUTT ingen ting homofilt med å like jenterumper. Selv om (noen) homofile menn har analsex er det like dumt å påstå at heterofil analsex er homofilt som å påstå at å drikke vin er homofilt fordi det finnes homofile som drikker vin. 

Å være homofil er å ha en seksuell og emosjonell tiltrekning til det samme kjønn. Det har ingenting med hvilket hull man benytter når man har sex. Til og med om en jente tar en mann i rumpa med strap-on er han ikke homofil. Da er han en heterofil mann som liker stimulering av egen anus fra en jente. Han tenner ikke nødvendigvis på menn likevel. En mann er mer enn en penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd. Føler ikke jeg har gått glipp av noe. Selv har jeg fått en massasje utenpå rumpen. Det er deilig. Men ikke noe jeg spør damer om hvis de ikke foreslår det selv. Det er litt tabu. Jeg kunne ikke tenke meg å bruke dildo el på meg selv (mann), jeg kunne tatt en dame i rumpen, hvis hun foreslo det. Men jeg føler ikke noe brennende ønske om det. Egentlig er det jo litt kvalmt, mtp hva det hullet brukes til......

Anonymkode: 3b7f0...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 7.54, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever det som nedverdigende, vondt og uhygienisk. 

Anonymkode: bbec7...3fb

Opplever det på samme måte. 

Anonymkode: 56629...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...