Gå til innhold

Hva er mest turn-off?


Bjørnensover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Bjørnensover skrev:

Av røyking, snus og damping? 

Jeg synes ikke noe om noen av delene, og det gjelder begge kjønn. 

Hva med dere?

Alt. Sorry. Røyking er totalt turnoff, hadde vært helt uaktuelt for meg å være sammen med en som røyker faktisk. Damping er jo like teit. Snus ser vanvittig ekkelt og stygt ut - dere som har snusleppe - er dere klar over hvor stygt det er? Og jo, det er stort sett veldig synlig selv om mange som snuser hevder at det ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt spesielt, er det ikke egentlig? Røyking ble ansett som et gode som mest overklassen kunne drive med i, gamle dager. Det kunne vise at du var noe i samfunnet. Etterhvert kom overklassedamene etter.

Så ble røyk etterhvert noe "alle" dreiv med, og det ble lettere tilgjengelig. 

Da jeg vokste opp var du tøff og kul om du røykte. Gutter som røykte var turn-on! Jeg røykte og var populær hos damene da;). Etterhvert begynte jentene også.

Nå derimot er det helt ut! Så det er tydelig at opplysning og kunnskap har hatt mye å si i forhold til det. Og det er nok derfor det blir ansett for turn-off i dag. Så interessant at en slik mote kan forandre seg bare ved det. 

Men hvorfor var det så hot i gamle dager kan man jo undres over. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bjørnensover skrev:

Av røyking, snus og damping? 

Jeg synes ikke noe om noen av delene, og det gjelder begge kjønn. 

Hva med dere?

snus, uten tvil

Anonymkode: bed36...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye turn on ved alkohol heller. De som absolutt må ha seg alkohol i helgene, til maten osb, er ikke noe for meg. Kan man ikke slappe av eller kose seg uten alkohol, så synes jeg at det er veldig rart. Hva er liksom greia? Hvorfor må man liksom ha alkohol i stedet for et glass brus eller juice eller vann for den sakens skyld når en teks er ute med venner eller på fest osb? Hvem sier man bør ha øl til kampen, vin til maten, osb? Må man absolutt følge saueflokken og gjøre som de andre?

Anonymkode: 81dd4...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så mye turn on ved alkohol heller. De som absolutt må ha seg alkohol i helgene, til maten osb, er ikke noe for meg. Kan man ikke slappe av eller kose seg uten alkohol, så synes jeg at det er veldig rart. Hva er liksom greia? Hvorfor må man liksom ha alkohol i stedet for et glass brus eller juice eller vann for den sakens skyld når en teks er ute med venner eller på fest osb? Hvem sier man bør ha øl til kampen, vin til maten, osb? Må man absolutt følge saueflokken og gjøre som de andre?

Anonymkode: 81dd4...338

Hva om man  vil ha det for smakens skyld og  holder seg til 1-2 enheter? 

Anonymkode: 4cda5...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så mye turn on ved alkohol heller. De som absolutt må ha seg alkohol i helgene, til maten osb, er ikke noe for meg. Kan man ikke slappe av eller kose seg uten alkohol, så synes jeg at det er veldig rart. Hva er liksom greia? Hvorfor må man liksom ha alkohol i stedet for et glass brus eller juice eller vann for den sakens skyld når en teks er ute med venner eller på fest osb? Hvem sier man bør ha øl til kampen, vin til maten, osb? Må man absolutt følge saueflokken og gjøre som de andre?

Anonymkode: 81dd4...338

Et glass vin / en øl / en cider til maten 1-2 ganger i uka er helt greit, men om man MÅ drikke seg beruset eller full hver helg da hadde ikke vedkommende vært noen partner for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg synes røyking lukter ille. Selv sluttet jeg for 7 år siden. Og nå merker jeg stanken fra de som røyker. Jeg snuser da, men er klar over att det kan se ekkelt ut. Men det driter jeg i.

 

Skulle jeg mot formodning havne i ett forhold igjen, så måtte det være med ei som tolererte snusing. Men som helst ikke var for glad i alkohol, eller veldig glad i røyk. Type røyker selv om kolsen tar meg....

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg synes røyking lukter ille. Selv sluttet jeg for 7 år siden. Og nå merker jeg stanken fra de som røyker. Jeg snuser da, men er klar over att det kan se ekkelt ut. Men det driter jeg i.

 

Skulle jeg mot formodning havne i ett forhold igjen, så måtte det være med ei som tolererte snusing. Men som helst ikke var for glad i alkohol, eller veldig glad i røyk. Type røyker selv om kolsen tar meg....

Hvor gammel er du Wp?:)

Anonymkode: 81dd4...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...