Gå til innhold

Gunhild S er ledig på torget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, AnonymBruker said:

Nå menn, skal dere løpe?;)

Anonymkode: f4446...8c5

Nei, ser jo at hun er ei pen og flott dame, men jeg tenner ikke på henne overhode. Hun er rett og slett ikke noe for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en aldersgrense hvor langt hår ikke er særlig pent på de fleste damer. Jeg tenker rundt 50-55 år. Da bør man klippe lokkene, ellers ser man bare gamlere ut er min mening.

Anonymkode: f4446...8c5

Jeg synes det er fint med langt hår på (oss) «middelaldrende» og eldre damer om håret enten er veldig velstelt eller det er satt opp. Man har dessverre vokst fra å kunne vaske det lange håret og bare la det lufttørke og henge løst og samtidig se bra ut. Ikke mange kler det, i hvertfall.

 

Går selv med oppsatt hår nesten hver dag, når jeg skal ut eller på fest steller jeg håret for at det tilnærmelsesvis ser ut slik det gjorde når det lufttørket for 20 år siden 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mrxx skrev:

Nei, ser jo at hun er ei pen og flott dame, men jeg tenner ikke på henne overhode. Hun er rett og slett ikke noe for meg

Er dame (som ikke er sammen med damer), og tenker omtrent som deg. Dama er pen, slank, veltrent, velstelt, smart og velartikulert. Men ikke sexy. I den grad jeg har stemmerett om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hvis jeg var homofil,så ville jeg ikke tent på eksmannen hennes. Det er noe overfladisk ved de begge to. Litt sånn "litt for vellykkede" "hvorfor faen bor de ikke på Holmlia, men på vestkanten" når de taler så varmt om flyktninger...

Litt for virkelighetsfjerne. Jeg er sjokkert over att de går fra hverandre, for de virker like grunne begge to.

 

Jeg ble litt mer sympatisk innstilt ovenfor henne da hun var alvorlig syk, men nå som det virker som hun har hentet seg inn, så kan jeg Yttre min frustrasjon over noen som hevder å jobbe for mat til alle, samtidig som de reiser rundt med privatfly. Nei, skal man ha troverdighet så får man i det minste "practice what you preach". Og da nytter det ikke med unnskyldninger. De "hun og han er FAKE!!!, ikke noe practive what you preach".--

Skulle jeg ha fått meg dame, ville jeg ha en virkelighets nær dame, som er god og rund, og god, ikke en bortskjemt rikmannskvinne, som er "perfekt". Nei takke meg til hverdagshelter, eller de litt på skråplanet.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
47 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes det er fint med langt hår på (oss) «middelaldrende» og eldre damer om håret enten er veldig velstelt eller det er satt opp. Man har dessverre vokst fra å kunne vaske det lange håret og bare la det lufttørke og henge løst og samtidig se bra ut. Ikke mange kler det, i hvertfall.

 

Går selv med oppsatt hår nesten hver dag, når jeg skal ut eller på fest steller jeg håret for at det tilnærmelsesvis ser ut slik det gjorde når det lufttørket for 20 år siden 😳

Jeg ble litt nysgjerrig nå. Når har man vokst i fra å kunne lufttørke det ? 

Jeg er 53. Hvor mange år har jeg igjen ? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ble litt nysgjerrig nå. Når har man vokst i fra å kunne lufttørke det ? 

Jeg er 53. Hvor mange år har jeg igjen ? 🙂

Det der lurte jeg også på! Jeg kan ikke noe annet enn lufttørke mitt, da ser krøllene helt ko-ko ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ble litt nysgjerrig nå. Når har man vokst i fra å kunne lufttørke det ? 

Jeg er 53. Hvor mange år har jeg igjen ? 🙂

 

30 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Det der lurte jeg også på! Jeg kan ikke noe annet enn lufttørke mitt, da ser krøllene helt ko-ko ut.

Haha, burde vel presisert at det gjaldt meg selv + mange jeg ser rundt omkring. Neppe dere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Hvis jeg var homofil,så ville jeg ikke tent på eksmannen hennes. Det er noe overfladisk ved de begge to. Litt sånn "litt for vellykkede" "hvorfor faen bor de ikke på Holmlia, men på vestkanten" når de taler så varmt om flyktninger...

Litt for virkelighetsfjerne. Jeg er sjokkert over att de går fra hverandre, for de virker like grunne begge to.

 

Jeg ble litt mer sympatisk innstilt ovenfor henne da hun var alvorlig syk, men nå som det virker som hun har hentet seg inn, så kan jeg Yttre min frustrasjon over noen som hevder å jobbe for mat til alle, samtidig som de reiser rundt med privatfly. Nei, skal man ha troverdighet så får man i det minste "practice what you preach". Og da nytter det ikke med unnskyldninger. De "hun og han er FAKE!!!, ikke noe practive what you preach".--

Skulle jeg ha fått meg dame, ville jeg ha en virkelighets nær dame, som er god og rund, og god, ikke en bortskjemt rikmannskvinne, som er "perfekt". Nei takke meg til hverdagshelter, eller de litt på skråplanet.

Du var sympatisk innstilt når hun var alvorlig syk, men ikke nå lenger når hun har hentet seg inn igjen ? Du verden ! 

Det er litt av noen uttalelser du kommer med her. 

Grunne ? Sannsynligvis er de glupere enn både deg og meg. Hun er lege. Han hadde ikke fått til det han har fått til om han hadde vært dum. 

Han hadde ikke vært noe for meg heller, men det er fordi han er for mye « guttunge » og sirkushest.

Men verden trenger slike som han. Han skaper mange arbeidsplasser. Jeg leser han er opptatt av å gi jobb til mennesker som har falt utenfor arbeidslivet. Mange har fått fast jobb hos han etter først og ha startet i praksis. 

Så selv om han er litt for sirkushest etter min smak, virker han da som en varm og omsorgsfull person. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du var sympatisk innstilt når hun var alvorlig syk, men ikke nå lenger når hun har hentet seg inn igjen ? Du verden ! 

 

 

Ja, fordi man hakker ikke på noen som ligger nede. Det er normal folkeskikk.

Men med en formanende finger om miljø og klima, så passer det ikke å reise verden rundt i privatjet.

 

Stordalen er også kjent for å si ting han ikke holder. Som de bosniske arbeiderne en underleverandør snøt, han hadde ikke rettet opp i uretten 2 år etter. Så nei, jeg ser ikke storheten i han nei. Liberale mennesker som har masse penger og alt de vil ha, som lover ting de ikke holder, og lever som de forventer andre skal unngå, det har jeg ikke noe til overs for.

 

Ord er billige. Jeg kunne lire av meg en masse floskler, helt gratis. men når man ikke tar konsekvensen av det man sier så er det nettop floskler og ikke noe annet.... Du er tydeligvis lett å imponere.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
21 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, fordi man hakker ikke på noen som ligger nede. Det er normal folkeskikk.

Men med en formanende finger om miljø og klima, så passer det ikke å reise verden rundt i privatjet.

 

Stordalen er også kjent for å si ting han ikke holder. Som de bosniske arbeiderne en underleverandør snøt, han hadde ikke rettet opp i uretten 2 år etter. Så nei, jeg ser ikke storheten i han nei. Liberale mennesker som har masse penger og alt de vil ha, som lover ting de ikke holder, og lever som de forventer andre skal unngå, det har jeg ikke noe til overs for.

 

Ord er billige. Jeg kunne lire av meg en masse floskler, helt gratis. men når man ikke tar konsekvensen av det man sier så er det nettop floskler og ikke noe annet.... Du er tydeligvis lett å imponere.

Ingen er pefekte og jo jeg ser de samme feilene som deg. 

Forskjellen er at jeg klarer å se helheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
42 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ingen er pefekte og jo jeg ser de samme feilene som deg. 

Forskjellen er at jeg klarer å se helheten. 

Du klarer å se helheten når det gjelder Stordalen. Men jeg tviler på du ser helheten til alle mennesker. Derfor har man antipatier og sympatier, og de vil naturligvis variere fra menneske til menneske. Så ett håpløst utgangspunkt for en saklig debatt, vil det være å sette mine antipatier  og sympatier opp mot dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en aldersgrense hvor langt hår ikke er særlig pent på de fleste damer. Jeg tenker rundt 50-55 år. Da bør man klippe lokkene, ellers ser man bare gamlere ut er min mening.

Anonymkode: f4446...8c5

Det heldigvis bare din mening. :) Jeg kler ikke kort hår og selv om jeg har passert 50 så har jeg tenkt å fortsette å ha langt hår og nå er det ikke lenge før det er helt grått heller. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Forskjellen er at jeg klarer å se helheten. 

En må være forsiktig med å tro at man kjenner offentlige personer. De viser frem bare det de vil vise frem, og for alt du vet kan han være en grinebiter og en usympatisk person på hjemmebane. Derfor ser du ikke helheten. 

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, Lillemus skrev:

Det heldigvis bare din mening. :) Jeg kler ikke kort hår og selv om jeg har passert 50 så har jeg tenkt å fortsette å ha langt hår og nå er det ikke lenge før det er helt grått heller. :D 

Jeg er enda litt eldre enn deg og kunne heller ikke hatt kort hår. Jeg klipte det kort en gang da jeg gikk på videregående. Den gangen tenkte jeg: Aldri mer ! Det har jeg holdt :)

Håret mitt er det jeg får mest komplimenter for. Jeg ser for meg at jeg vil ha det noe kortere når jeg kommer i 60-70 årsalderen, men ikke kortere enn at jeg kan sette det opp i en hestehale. Jeg ser for meg at all feminitet vil bli helt borte med kort hår. Jeg har dessuten sett flere gamle damer med grått hår og hestehale. Jeg synes det er pent :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En må være forsiktig med å tro at man kjenner offentlige personer. De viser frem bare det de vil vise frem, og for alt du vet kan han være en grinebiter og en usympatisk person på hjemmebane. Derfor ser du ikke helheten. 

Anonymkode: f4446...8c5

Sant nok, men samtidig bør du også være litt forsiktig med tro og mene noe om  hvor godt dolere kjenner andre personer, offentlige eller ei. Det vet du jo ingen ting om 🙂

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har dessuten sett flere gamle damer med grått hår og hestehale. Jeg synes det er pent

Da jeg vokste opp hadde alle eldre gråhårede damer permanent, tihi 🤭 Akkurat kort/langt nok til å få krøller. Mormor brukte leggevann og krøllspenner for å få den riktige look'en.

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Sant nok, men samtidig bør du også være litt forsiktig med tro og mene noe om  hvor godt dolere kjenner andre personer, offentlige eller ei. Det vet du jo ingen ting om 🙂

Nei, det vet jeg jo ikke. For alt jeg vet kan jo du være selveste hun vi prater om; Gunhild Stordalen ☺️

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg vokste opp hadde alle eldre gråhårede damer permanent, tihi 🤭 Akkurat kort/langt nok til å få krøller. Mormor brukte leggevann og krøllspenner for å få den riktige look'en.

Anonymkode: f4446...8c5

Ja, mange gjorde det :)

Akkurat det slipper jeg. Jeg har krøller/ fall. 

Jeg bruker en liten dert med krøllekrem og klemmer i håret etter vask for å få krøllene bedre frem. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vet jeg jo ikke. For alt jeg vet kan jo du være selveste hun vi prater om; Gunhild Stordalen ☺️

Anonymkode: f4446...8c5

He he, ja ikke sant 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En må være forsiktig med å tro at man kjenner offentlige personer. De viser frem bare det de vil vise frem, og for alt du vet kan han være en grinebiter og en usympatisk person på hjemmebane. Derfor ser du ikke helheten. 

Anonymkode: f4446...8c5

Jeg tror i alle fall ikke man når så langt uten å ha en tøff side. Han må holde lønnsutgiftene nede, være kjapp til å bytte ut folk som ikke fungerer etc.

14 timer siden, Madelenemie skrev:

 

kvinner ser alle best ut med kort hår:-) og gjerne grått også, de ser freshere ut og yngre 😊

Gunhild S ville fortsatt vært pen, men kjedelig med langt hår. Det samme med Jamie Lee Curtis og Pernille Sørensen. Kule og selvsikre damer som tør å være annerledes. Det signaliserer at de har andre ting i hodet enn å tiltrekke seg menn (no offence til dere med langt hår. Jeg sa ikke at de med langt hår ikke har andre ting i hodet)

For de fleste damer er det nok tryggest å satse på langt hår. Ellers tiltrekker de seg bare særinger. Jeg har inntryk kav at de fleste menn klart foretrekker langt hår.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...