Gå til innhold

Kupton - er det mulig å bli psykotisk AV risperdal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på risperdal i 3 ukers tid i ungdommen og husker at jeg da så syner og ble redd for bilder av jesus på veggen osv osv...

Uansett, kan man blir psykotisk av risperdal? Greia er at jeg husker ikke om jeg kanskje sluttet brått på disse pillene og ellers gikk på alt for høy dose.. (blødde neseblod, ble svimmel, ekstremt trøtt osv)

Anonymkode: 3295d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, kupton skrev:

Hvorfor fikk du Risperdal?

Fikk den pga ekstrem mengde tvang, aggressjon og mistanke om begynnende psykose ved 10årsaler. Men det var akkurat i den perioden som jeg faktisk gikk på denne medisin at jeg fikk de typiske psykosesymptomene altså opptatthet av gud og jesus, trodde jesus på veggen ville ta meg, så svarte mørke og røde skikkelige skremmende øyne som var onde i bamsene selv om jeg aldri hadde vært redd for sån tidligere. Føler ikke hjernen min har vært normal siden. Men som sagt usikker på om psykosen (om det var en psykose) allerede var der før jeg begynte på den eller om risperdalen utløste psykosen. Isolere meg hadde jeg gjort i flere måneder tidligere da, kunne ofte sitte på rommet mitt en hel dag uten å gå ut blant annet.

Hva tror du?

Anonymkode: 3295d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...